///frank Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Noen her som har montert disse led pærene til angel lysa på e61 lci http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=5010 Får jo dem ikke inn, er jo trangt å få dem inn i hullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Mye snakk om veivhusventilasjoner som bør byttes på dieselbiler. Er det noe som bør byttes hvis en har kjøpt en brukt bensinmodell og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P][M][H] Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 [M][H]":3jqgoxxh]Skal sette på xenon kit i tåkelysene(HB4) mine på e61. Noen anbefalinger til bra kit som noen har på bilen sin. En som ikke gir feilmeldinger, blinker eller blir ødelagt etter at man vasker bilen. Kjøpte disse på min E61 http://www.megalys.no/products/xenon-kit-35w . Funker bra på min, ingen feilmld Skulle bestille kittet fra siden dems nå så la merke til at ene er med canbus mens andre er uten? Hvilken av dem er det du har på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 [M][H]":2mydb46o][M][H]":2mydb46o]Skal sette på xenon kit i tåkelysene(HB4) mine på e61. Noen anbefalinger til bra kit som noen har på bilen sin. En som ikke gir feilmeldinger, blinker eller blir ødelagt etter at man vasker bilen. Kjøpte disse på min E61 http://www.megalys.no/products/xenon-kit-35w . Funker bra på min, ingen feilmld Skulle bestille kittet fra siden dems nå så la merke til at ene er med canbus mens andre er uten? Hvilken av dem er det du har på bilen din? Med canbus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Mye snakk om veivhusventilasjoner som bør byttes på dieselbiler. Er det noe som bør byttes hvis en har kjøpt en brukt bensinmodell og? Ja ser slik ut . Lurer på om det er mye jobb å bytte den? hvor den ligger på 530 diesel? noen som veit det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P][M][H] Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Mye snakk om veivhusventilasjoner som bør byttes på dieselbiler. Er det noe som bør byttes hvis en har kjøpt en brukt bensinmodell og? Ja ser slik ut . Lurer på om det er mye jobb å bytte den? hvor den ligger på 530 diesel? noen som veit det? Veivhusfilteret sitter på toppdekselet og for å komme til må du demontere motordekselet, tårnstivere og filterkanalene / plastikk i bakkant av motoren. Når alt er av er det enkel skruing som skal til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Mye snakk om veivhusventilasjoner som bør byttes på dieselbiler. Er det noe som bør byttes hvis en har kjøpt en brukt bensinmodell og? Ja ser slik ut . Lurer på om det er mye jobb å bytte den? hvor den ligger på 530 diesel? noen som veit det? Veivhusfilteret sitter på toppdekselet og for å komme til må du demontere motordekselet, tårnstivere og filterkanalene / plastikk i bakkant av motoren. Når alt er av er det enkel skruing som skal til! Aha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Dere som skal senke, har dere noen anfaling til senkefjør foran? Eneste jeg har funnet er noe som heter Lowtech hos Schmiedmann. Har funnet H&R senkefjører som senker 35mm http://www.racelook.no/Understell/Senke ... 21389.html På Koed så koster dem 1290 + moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Mye snakk om veivhusventilasjoner som bør byttes på dieselbiler. Er det noe som bør byttes hvis en har kjøpt en brukt bensinmodell og? Ja ser slik ut . Lurer på om det er mye jobb å bytte den? hvor den ligger på 530 diesel? noen som veit det? Men er dette noe som bør byttes på bensinmotorer og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Mye snakk om veivhusventilasjoner som bør byttes på dieselbiler. Er det noe som bør byttes hvis en har kjøpt en brukt bensinmodell og? Ja ser slik ut . Lurer på om det er mye jobb å bytte den? hvor den ligger på 530 diesel? noen som veit det? Men er dette noe som bør byttes på bensinmotorer og? Eller er det bare dieselmotorer som får problem her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Et uvitende spørsmål:-hva er "angel-eyes"? Er det det samme som parklyset? Jeg har en feilmelding på venstre parklys foran(defekt). Har dette noe med angel-eyes å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Angel eyes er parkeringslysene ja, de som er to rundinger i hver lykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Angel eyes er parkeringslysene ja, de som er to rundinger i hver lykt. Må jeg kjøpe noen spesiallamper her?Ønsker ikke noe fancy,bare at den virker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Noen andre der ute som kunne målt høyden på sin 5 serie med xdrive? Senter felg til hjulbue. Mistenker at min er for høy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå