Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

[M][H]":3jqgoxxh]Skal sette på xenon kit i tåkelysene(HB4) mine på e61. Noen anbefalinger til bra kit som noen har på bilen sin. En som ikke gir feilmeldinger, blinker eller blir ødelagt etter at man vasker bilen.

Kjøpte disse på min E61 http://www.megalys.no/products/xenon-kit-35w . Funker bra på min, ingen feilmld

Skulle bestille kittet fra siden dems nå så la merke til at ene er med canbus mens andre er uten? Hvilken av dem er det du har på bilen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[M][H]":2mydb46o]
[M][H]":2mydb46o]Skal sette på xenon kit i tåkelysene(HB4) mine på e61. Noen anbefalinger til bra kit som noen har på bilen sin. En som ikke gir feilmeldinger, blinker eller blir ødelagt etter at man vasker bilen.

Kjøpte disse på min E61 http://www.megalys.no/products/xenon-kit-35w . Funker bra på min, ingen feilmld

Skulle bestille kittet fra siden dems nå så la merke til at ene er med canbus mens andre er uten? Hvilken av dem er det du har på bilen din?

Med canbus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye snakk om veivhusventilasjoner som bør byttes på dieselbiler. Er det noe som bør byttes hvis en har kjøpt en brukt bensinmodell og?

Ja ser slik ut :( . Lurer på om det er mye jobb å bytte den? hvor den ligger på 530 diesel? noen som veit det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye snakk om veivhusventilasjoner som bør byttes på dieselbiler. Er det noe som bør byttes hvis en har kjøpt en brukt bensinmodell og?

Ja ser slik ut :( . Lurer på om det er mye jobb å bytte den? hvor den ligger på 530 diesel? noen som veit det?

Veivhusfilteret sitter på toppdekselet og for å komme til må du demontere motordekselet, tårnstivere og filterkanalene / plastikk i bakkant av motoren. Når alt er av er det enkel skruing som skal til! :)

hypdnsgwnuytmc357giz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye snakk om veivhusventilasjoner som bør byttes på dieselbiler. Er det noe som bør byttes hvis en har kjøpt en brukt bensinmodell og?

Ja ser slik ut :( . Lurer på om det er mye jobb å bytte den? hvor den ligger på 530 diesel? noen som veit det?

Veivhusfilteret sitter på toppdekselet og for å komme til må du demontere motordekselet, tårnstivere og filterkanalene / plastikk i bakkant av motoren. Når alt er av er det enkel skruing som skal til! :)

hypdnsgwnuytmc357giz.jpg

Aha :D:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye snakk om veivhusventilasjoner som bør byttes på dieselbiler. Er det noe som bør byttes hvis en har kjøpt en brukt bensinmodell og?

Ja ser slik ut :( . Lurer på om det er mye jobb å bytte den? hvor den ligger på 530 diesel? noen som veit det?

Men er dette noe som bør byttes på bensinmotorer og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye snakk om veivhusventilasjoner som bør byttes på dieselbiler. Er det noe som bør byttes hvis en har kjøpt en brukt bensinmodell og?

Ja ser slik ut :( . Lurer på om det er mye jobb å bytte den? hvor den ligger på 530 diesel? noen som veit det?

Men er dette noe som bør byttes på bensinmotorer og? Eller er det bare dieselmotorer som får problem her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...