Simen! Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Har ikke jekk eller jeg.. er det ikke standar kankje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Har begge deler, trodde det var standard i disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Mest sannsynlig standard, men da er det plukket ut av min var borte alt i e46`n jeg hadde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Reservehjul mener jeg at jeg har Men jekk?? 5 Mnd siden jeg parkerte børsa så dette må sjekkes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Har jekk og hjul her og... Og det står ikke nevnt på utstyrslista at jeg har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Jeg har ingenting av delene. Kan godt hende det har vært standard, men de siste årene var det ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Ka innebærer dette? ingen m.tech?= ingen senk? 0226 S Sport suspension settings !!! er det video inngang på navi i en 2004 så det bare er å legge kabel bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Godt å få på sommerskoa! Mangler bare en carbonleppe foran (som ligger på posten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Noen anbefalinger til meg, skal få tak på nye pærer til AE på min 05 e61. Skal ha xenon look, 6000K. Hvor mange w bør dem være på. har sett dem på 3,5,6 og 10w. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Noen anbefalinger til meg, skal få tak på nye pærer til AE på min 05 e61.Skal ha xenon look, 6000K. Hvor mange w bør dem være på. har sett dem på 3,5,6 og 10w. Her: http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dl ... true&rt=nc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddaBMW Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hei! Etter å ha kjørt med sommerdekk et par uker no ser eg mye slitasje på bakfanger og kanalskjørt etter sand og diverse som spruter fra hjulene. Er det noe beskyttelsesfolie som kan limes på i handelen?? På min gamle v70 var det "kontaktfilm" nede på skjermene men har ikkje sett dette til min E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 3M har vel en beskyttelses film, den er klar å syns nesten ikke. Hvor de har den har jeg ingen peiling på, men hør på Mekonomen Bilxtra eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 En 535d 05mod, er det normalt at den bruker ca 2liter på småkjøring? Er et helt sykt forbruk jeg har, ca 500km så er en full tank drukket!!! kan da ikke stemme vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 En 535d 05mod, er det normalt at den bruker ca 2liter på småkjøring? Er et helt sykt forbruk jeg har, ca 500km så er en full tank drukket!!! kan da ikke stemme vel? Urban 11.1 l/100 km Extra-Urban 6.5 l/100 km Combined 8.2 l/100 km Så kraftig overforbruk etter min mening.Noe er feil med bilen din Ta en diagnose Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hmm, er jo svindyrt med diagnose, noen i bergen som gjør det billigere enn bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå