Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

X-drive kan være følsom på ulik slitasje på dekkene, sjekk om du har like mye slitasje på dekkene som sitter på samme aksel, dette kan også influere å sensorene til dekktrykkovervåkingen.

Rare greier. Jeg har fått feilmeldingen kun på vinterhjulene, og da gjerne flere ganger i uken i perioder.

Hjulene er så vidt jeg kan se hverken skjevslitt eller skadet på annen måte, og lufttrykket alltid ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billige dekk kan også ha en årsak.

Som Saltkjelen beskriver utvider luft seg når det blir varmt. Og selvsagt krymper når det blir kaldt.

Billige dekk kan ha stor forskjell ut fra produksjons dato.

Sjekk om dekkene er produsert samme dato. Det er tydelig merket på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billige dekk kan også ha en årsak.

Som Saltkjelen beskriver utvider luft seg når det blir varmt. Og selvsagt krymper når det blir kaldt.

Billige dekk kan ha stor forskjell ut fra produksjons dato.

Sjekk om dekkene er produsert samme dato. Det er tydelig merket på siden.

Jo da, det er Hankook vinterdekk og det er vel noe av det billigste man får men for meg er det greit nok.

Alt ser bra ut: trykk, spordybde, ingen skjevslitasje og alt annet er 100% så jeg gir i grunnen f..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen starter ikke. Alt fungerer, men det er ingen tegn til start hører kun bensinpumpen som suser når jeg vrir om. Har sjekket alle sikringer, målt at det er strøm fra batteri til starter kabel. noen som har andre tips?? Hva er mest sannsynlig stateren eller tenningsbryter som kan være defekt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...