ogis Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Tror ikke det skal bli dårlig kvalitet nei, men det vet jeg jo ikke før jeg har prøvd den da.Link: http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dl ... OC:US:3160 Såg jo bra ut.. gi en uppdate når du har montert då får du opp playlisten på navigasjons skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StO Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Bare å løfte opp gummien litt og dra over med en fuktig q-tips. Hadde en repp på min også på garanti. Hver vask drar jeg over med en q-tips, så er jeg sikker på at det er rent der. Jeg tenkte mest på under plastdekslene på siden/hjørnet? Der får du ikke noe q-tips inn uten videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Tror ikke det skal bli dårlig kvalitet nei, men det vet jeg jo ikke før jeg har prøvd den da.Link: http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dl ... OC:US:3160 Såg jo bra ut.. gi en uppdate når du har montert då får du opp playlisten på navigasjons skjermen? nei, tror det er bare hvilken sang som spilles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomsen Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Skal løsne takspoileren på min bil(e61) for å sjekke ledn brudd, har løsnet de 4 skruene under spoileren, men den sitter fortsatt som f på midten, hva mer holder den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Bare å løfte opp gummien litt og dra over med en fuktig q-tips. Hadde en repp på min også på garanti. Hver vask drar jeg over med en q-tips, så er jeg sikker på at det er rent der. Jeg tenkte mest på under plastdekslene på siden/hjørnet? Der får du ikke noe q-tips inn uten videre? Ok, den er noe verre ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Skal løsne takspoileren på min bil(e61) for å sjekke ledn brudd, har løsnet de 4 skruene under spoileren, men den sitter fortsatt som f på midten, hva mer holder den? Må dras bakover hvis jeg ikke husker heeelt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomsen Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Skal løsne takspoileren på min bil(e61) for å sjekke ledn brudd, har løsnet de 4 skruene under spoileren, men den sitter fortsatt som f på midten, hva mer holder den? Må dras bakover hvis jeg ikke husker heeelt feil... Stemmer det fant ut av det Fant feilen med glasslukeproblemet mitt også, var kabelbrudd, + at det var 4 st kabler til som var nesten av. Dette er en alt for dårlig løsning av BMW.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 1: Varmeseter, 3 trinn2: Aktiv seteventilasjon, 3 trinn 3: Aktive seter, 1 trinn eller Aktiv setebreddejustering, 3 trinn (avhengig av hva bilen er utstyrt med). Denne har eget symbol. 4: DTC Dynamic Traction Control. M5 har dekktrykkontroll istedet. Denne har eget symbol. 5: PDC Park Distance Control Her er alternativ tre, 4MF Aktiv setebreddejustering. Denne har jeg lett etter Hvor vanskelig & dyrt er det å bygge om dette, om man bare har f.eks bare sete varmere til en BMW M5? Vurdere å kjøpe/bygge/importere en M5, men det er få som hele pakken som jeg ønsker meg. Når jeg ser på å kjøpe meg så vil jeg ha med mest mulig utstyr, og da passer ikke bilen(feil farge på karr. eller interiør, for mange km osv...). Tenker da på å finne rette bil med rette farger, km osv, og bare sette inn ekstra utstyret etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Det vanskeligste vil nok være å finne brukte seter i riktig farge med alle disse funksjonene. Resten tror jeg skal gå greit om du liker denslags. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Skal løsne takspoileren på min bil(e61) for å sjekke ledn brudd, har løsnet de 4 skruene under spoileren, men den sitter fortsatt som f på midten, hva mer holder den? Må dras bakover hvis jeg ikke husker heeelt feil... Stemmer det fant ut av det Fant feilen med glasslukeproblemet mitt også, var kabelbrudd, + at det var 4 st kabler til som var nesten av. Dette er en alt for dårlig løsning av BMW.... Jeg begynner å misstenke dette sterkt på min bil og. Da jeg sliter med bakluka og noe dårlig radiosignaler. Men hva er den greieste løsningen da? Jeg antar å bytte komplett ledningsnett er det beste, men er det noe vits hvis det er det samme uforbedret ledningsnett? Å lodde inn nye og lengere ledninger er kanskje bedre? Jeg har uansett bestillt time på Bilia for å få dette sikkert, men jeg leser jo priser opp til 30.000 for å få dette i orden? Noen som vil dele erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Jeg er plaget med utrolig mye vindstøy i det siste, dette kom plutselig. Lyden er rimelig slitsom f.o.m 100km/t og opp. har sjekket alle vinduene og at de er helt oppe, lyden kommer fra frontruta / a-stolpene ett eller annet sted. Noen med E61/E60 som er plaget med det samme og som har en løsning på problemet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Ka sier folk til dette?Ka med å bare fjerne caten og DPF.. disse programere sånn att det ikke kommer feilmeldinger motoren vil og jobbe lettere med å få litt friere eksos http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-Series- ... 3a73726678 linken virker ikke, fikk du dette til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Hvis man monterer led lys i grøftelys og parklys på E-61 får man da feilmeldinger i idrive? Noen som har peiling på dette? Parklyset mitt er gåent og må bytte uansett og da vurderes led! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Hvis man monterer led lys i grøftelys og parklys på E-61 får man da feilmeldinger i idrive? Noen som har peiling på dette? Parklyset mitt er gåent og må bytte uansett og da vurderes led! Det får du så lenge du i ikke monterer canBUS motstand. I parkyls har SMD pærene innebyget motstand så da trenger du ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Hvis man monterer led lys i grøftelys og parklys på E-61 får man da feilmeldinger i idrive? Noen som har peiling på dette? Parklyset mitt er gåent og må bytte uansett og da vurderes led! Det får du så lenge du i ikke monterer canBUS motstand. I parkyls har SMD pærene innebyget motstand så da trenger du ikke. Smd? Hva er det? Tips til hvor man får tak i canBUS motstand?Takker så mye for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå