Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Bare å løfte opp gummien litt og dra over med en fuktig q-tips. Hadde en repp på min også på garanti. Hver vask drar jeg over med en q-tips, så er jeg sikker på at det er rent der.

Jeg tenkte mest på under plastdekslene på siden/hjørnet? Der får du ikke noe q-tips inn uten videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å løfte opp gummien litt og dra over med en fuktig q-tips. Hadde en repp på min også på garanti. Hver vask drar jeg over med en q-tips, så er jeg sikker på at det er rent der.

Jeg tenkte mest på under plastdekslene på siden/hjørnet? Der får du ikke noe q-tips inn uten videre?

Ok, den er noe verre ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal løsne takspoileren på min bil(e61) for å sjekke ledn brudd, har løsnet de 4 skruene under spoileren, men den sitter fortsatt som f på midten, hva mer holder den?

Må dras bakover hvis jeg ikke husker heeelt feil...

Stemmer det fant ut av det :D

Fant feilen med glasslukeproblemet mitt også, var kabelbrudd, + at det var 4 st kabler til som var nesten av. Dette er en alt for dårlig løsning av BMW....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Varmeseter, 3 trinn

2: Aktiv seteventilasjon, 3 trinn

3: Aktive seter, 1 trinn eller Aktiv setebreddejustering, 3 trinn (avhengig av hva bilen er utstyrt med). Denne har eget symbol.

4: DTC Dynamic Traction Control. M5 har dekktrykkontroll istedet. Denne har eget symbol.

5: PDC Park Distance Control

39cem8ggx2fsamu1o0ep.jpg

Her er alternativ tre, 4MF Aktiv setebreddejustering.

63.jpg

Denne har jeg lett etter :-)

Hvor vanskelig & dyrt er det å bygge om dette, om man bare har f.eks bare sete varmere til en BMW M5?

Vurdere å kjøpe/bygge/importere en M5, men det er få som hele pakken som jeg ønsker meg. Når jeg ser på å kjøpe meg så vil jeg ha med mest mulig utstyr, og da passer ikke bilen(feil farge på karr. eller interiør, for mange km osv...).

Tenker da på å finne rette bil med rette farger, km osv, og bare sette inn ekstra utstyret etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal løsne takspoileren på min bil(e61) for å sjekke ledn brudd, har løsnet de 4 skruene under spoileren, men den sitter fortsatt som f på midten, hva mer holder den?

Må dras bakover hvis jeg ikke husker heeelt feil...

Stemmer det fant ut av det :D

Fant feilen med glasslukeproblemet mitt også, var kabelbrudd, + at det var 4 st kabler til som var nesten av. Dette er en alt for dårlig løsning av BMW....

Jeg begynner å misstenke dette sterkt på min bil og. Da jeg sliter med bakluka og noe dårlig radiosignaler.

Men hva er den greieste løsningen da? Jeg antar å bytte komplett ledningsnett er det beste, men er det noe vits hvis det er det samme uforbedret ledningsnett?

Å lodde inn nye og lengere ledninger er kanskje bedre?

Jeg har uansett bestillt time på Bilia for å få dette sikkert, men jeg leser jo priser opp til 30.000 for å få dette i orden?

Noen som vil dele erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er plaget med utrolig mye vindstøy i det siste, dette kom plutselig. Lyden er rimelig slitsom f.o.m 100km/t og opp.

har sjekket alle vinduene og at de er helt oppe, lyden kommer fra frontruta / a-stolpene ett eller annet sted.

Noen med E61/E60 som er plaget med det samme og som har en løsning på problemet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man monterer led lys i grøftelys og parklys på E-61 får man da feilmeldinger i idrive? Noen som har peiling på dette? Parklyset mitt er gåent og må bytte uansett og da vurderes led!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man monterer led lys i grøftelys og parklys på E-61 får man da feilmeldinger i idrive? Noen som har peiling på dette? Parklyset mitt er gåent og må bytte uansett og da vurderes led!

Det får du så lenge du i ikke monterer canBUS motstand. I parkyls har SMD pærene innebyget motstand så da trenger du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man monterer led lys i grøftelys og parklys på E-61 får man da feilmeldinger i idrive? Noen som har peiling på dette? Parklyset mitt er gåent og må bytte uansett og da vurderes led!

Det får du så lenge du i ikke monterer canBUS motstand. I parkyls har SMD pærene innebyget motstand så da trenger du ikke.

Smd? Hva er det? Tips til hvor man får tak i canBUS motstand?Takker så mye for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...