Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti å godkjenne 20" felger på e60 før? Finnes det noe papir eller noe jeg kan vise frem ved godkjenning hvor det står det er lovlig på bilen? Står på 20" GS concave med 245/30 fremme og 285/25 bake nå.. Men får vell kansje ikke den profilen godkjent? Om ikke har min far noen felger i 20" jeg kan låne med 30 og 35 profil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er riktig profil på disse bilene. Jeg har fått min godkjent med 255/30 ZR20 foran og 305/25 ZR20 bak på originale felger uten TÜV. Brukte TÜV fra noen tilsvarende felger. Jeg kan oversende deg disse mot slutten av uken dersom det er av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som er riktig profil på disse bilene. Jeg har fått min godkjent med 255/30 ZR20 foran og 305/25 ZR20 bak på originale felger uten TÜV. Brukte TÜV fra noen tilsvarende felger. Jeg kan oversende deg disse mot slutten av uken dersom det er av interesse.

send de gjerne til meg og ;)

raymond_ougendal@ varmemailen .com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært topp om du sender meg TUV papira :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Meguiars Gold Class Rich Leather testvinner!!!

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Nesten 10 år gammalt skinn :)

Så litt "klissete/vått ut" men ellers bra :)

Bruker selv Swissvax sitt sett, supert til rens og pleie og gir en herlig matt look. Anbefales

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulighet for å sende til meg og? Bjarte_m3@hotmail.com

send de gjerne til meg og ;)

raymond_ougendal@ varmemailen .com

Det hadde vært topp om du sender meg TUV papira :)

Ingen problem gutter. Jeg skal få oversendt dem når jeg kommer hjemover igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Meguiars Gold Class Rich Leather testvinner!!!

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Nesten 10 år gammalt skinn :)

Så litt "klissete/vått ut" men ellers bra :)

Bruker selv Swissvax sitt sett, supert til rens og pleie og gir en herlig matt look. Anbefales

Må si meg enig med siste taler. Ser ut som om det er altfor mye fludium på skinnet? Har kun brukt Swissvax og det gir en helt annet look som gica sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10073661

For en tid tilbake var det noe skriverier i media, om tilbakekalling av e60,grunnet fare for brannutvikling knyttet til en konstruksjon ved batteriet.

Noe som vet noe om gjennomføringen av den tilbakekallingen?

Tror nok det er enklest hvis du tar kontakt med ditt lokale BMW verksted, det de gjør er å sette på en plastdings over + polen på batteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg finner ikke kartet over ka sikring som er til ka i hanskerommet, noen som har ett kart? eller kor eg finner dette?

og om det er en sikring til sigaretttenneren? målte ledningene bak på sigaretttenneren å der var det ikke strøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke bremseklosser bruker dere forran? mine må byttes ifølge idriven om 2000km. må jeg på verksted for å nullstille den? eller er det følere på klossene så den merker at de er byttet selv?

har også et "problem" at det står at jeg skal bytte olje om 11k, det som er at det har det stått siden jeg kjøpte den (kjørt 8k siden da) :s

Har ikke byttet klosser, men vil nok bruke standard original når jeg kommer til det. Du må ikke på verksted for å nullstille, hold inne den resetknappen ved speedo/turteller til første servicesymbol kommer opp, deretter klikk til du finner servicen du har tatt, så hold inne for reset.

Dette kan du gjøre hvis du ikke har kjørt over intervallet, kjører du over intervallet må du igang med diagnose for å resette.

seriøst? nå har jeg kjørt over intervalen og jeg skjønner ikke hvorfor den sier at klossene er slitt i det heletatt. er jo en halv cm igjen på begge! er det bare innlagt et tall som interval eller føler den på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...