Larsrangoy Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 bare jeg som synes koppholderen på høyre side fremme er malplassert? har knekt av dekslet på den for andre gang nå...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Den er helt idiotisk plassert ja, det synes jeg forøvrig begge er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Jupp. Idiotisk Har selv nesten veltet kaffe, brus og annen dritt når jeg flyttet på beina som passasjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Er en skikkelig dårlig patent dette kopholder greie. Savner den jeg hadde i midtkonsollen på E-Klassen. Kjøre en på svingede/ujevne veier går det ikke ann å ha en cola flaske stående uten den faller ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Nå skal det jo nevnes at de nye cola flaskene er elendige uansett hvilken bil/koppholder man har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 bare jeg som synes koppholderen på høyre side fremme er malplassert? har knekt av dekslet på den for andre gang nå...... Bilde av disse? Jeg har ikke en eneste koppholder i fremsetet i min, men vurderer å montere. Greit å vite hvilken type jeg skal styre utenom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Du kan droppe den originale i alle fall. Og finner du en god uoriginal som ikke skriker "se-på-meg" med flashy krom-look, samt faktisk passer et sted i bilen, så vær så snill og tips oss om den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Hehehe. Hva er problemet med orginale? Jeg har koppholder i midtarmlene i baksetet. Enklere å bare bruke de? Er jo kant-i-kant med fremsetene uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Skal man ettermontere de originale foran må man bytte dashbord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Skal man ettermontere de originale foran må man bytte dashbord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Er det koppholdere i midtkonsoll bak? Tror ikke jeg har det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Er i nakkestøtten for midtsetet på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Den ja. Med to unger i baksetet som vi har, så er det ikke noe sjakktrekk å sette kaffekoppen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Hadde aldri noe problemer med koppholderne på min. Men så bruker jeg den sjelden i fart heller. Når det er sagt kunne den godt vært litt dypere, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå