Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Har sjølv kjøpt meg en e61 som konebil. Men sliter med at den automatiske bagasjeromsluka begynner og sige sakte igjenn etter den har vært helt open i ca 5 sekund. Noen som har vært borti dette? Blir vel fort meget dyrt og bytte sylindre?

Da bytter du oljen, kjøp sats 51247163663 koster 920 kr.

Takker for et raskt svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom opp Tyre puncture varselen igår når jeg var på vei hjem, fikk sletta den inne på idriven. Men om jeg har runflat dekk, kan det hende ene dekket da er punktert? Og hvordan finner jeg ut om jeg har det? :-P

Jeg har navi business, er det mulig å få noe annet enn kun piler og hun dama som snakker der?

kom gjerne med tips og triks angående e60/e61

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juster trykket og kjør ny kalibrering. Får det av og til på min uten at det nødvendigvis er lite luft.

Fikk resetet den, får se litt mer på det idag. Men det var vertfsll ikke lite luft, forhandleren snakket om at kanskje ikke forrige eier hadde endret på dem når han byttet til vinterdekk, kan det stemme?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger om mellom sommer og vinter må du kalibrere på nytt. På vinterdekk får jeg av og til feilmelding på dette. Vanlig luft er som kjent temperaturavhengig og trykket synker i kald luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger om mellom sommer og vinter må du kalibrere på nytt. På vinterdekk får jeg av og til feilmelding på dette. Vanlig luft er som kjent temperaturavhengig og trykket synker i kald luft.

Skjedde en plass det var kanskje 4-5 minus, så kanskje derfor?

Men navi business, er det kun piler der? :-P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? Får du ikke opp kartet? Jeg har professional og bred skjerm, men funksjonene er vel de samme uansett såvidt jeg vet. Du kan velge hva du vil se på skjermen, mange varianter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...