Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger seriøst hjelp her. Har en e61. 2009 520D. Har vibrasjoner i bilen under fart ved frikobling. Under kjøring er bilen helt normal og kjøre. Trykker man inn clutchen eller sitter den i fri under fart vibrerer bilen ganske mye. Vibrerer også stillestående på tomgang. Noen som vet hva dette kan være? Svinghjul, clutch er nytt. Vibrasjonsdemper på veivaksel er ny. Motorfeste???? Noen som har hatt dette problemet selv? En smule frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips til ting å sjekke og ting som man bør ha i e61?

Bilen jeg har sett for meg er da en 07' 520dat med så mye utstyr som mulig. Hva må man ha? Panorama, skinn m/memory, keyless? Navi.. Tips ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyr jeg mener disse bilene MÅ ha: Xenon, skinnint., M-sport, stor navi, alarm

Utstyr jeg ikke vil være foruten på min neste bil: Comfort access, komfortseter, active cruise control, HIFI-pakke, aut. bakluke, hengerfeste, adaptive lys, HUD, lyspakke.

Jeg tror det er en fordel å ha en bil som skiller seg litt ut fra mengden også den dagen bilen skal selges. Det er veldig mange E6X på markedet nå.

Også syns jeg den fortjener en 6'er under panseret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått svar.

Hva med e61 2005 mod? med minste skjermen (business?), å ingen cd-skifter, vil gjerne ha aux og evt usb, så enkelt å billig som mulig #-o

Nå omhandler riktignok ikke denne tråden såpass "nye" modeller ettersom systemene er bygget opp på en helt annen måte, men du slipper ikke unna koding for noe av dette. Aux vil være det billigste, da det kun er en enkel ledning. USB o.l. krever egne komponenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å montere facelift lykter fremme og bak på en 04 model e60? Passer kontaktene eller finnest det noen ombyggings kit? Front lyktene mine er matte å sprukket så håper det er mulig å få på facelift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å montere facelift lykter fremme og bak på en 04 model e60? Passer kontaktene eller finnest det noen ombyggings kit? Front lyktene mine er matte å sprukket så håper det er mulig å få på facelift :)

Det går. Ledningsnette foran må bygges om/loddes da kontaktene ikke passer.

Bak får du LED drivere/ trafoer som er kun plugg and play installasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...