Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Det er forskjell på strekene på bensin og dieselbiler. Bensin har 3 og diesel skal ha rundt 5 om jeg ikke husker feil.

Jeg har 7 streker igjen, 525d

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Og har du facelift eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på strekene på bensin og dieselbiler. Bensin har 3 og diesel skal ha rundt 5 om jeg ikke husker feil.

Streker? :-)

For å sjekke hvor varm bilen er, rett der med turtelleren dog bare på pre face :-) få ut litt info om bilen din da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sjekke hvor varm bilen er, rett der med turtelleren dog bare på pre face :-) få ut litt info om bilen din da :-D

Det var post samtidig ja :) Skjønner da at du har pre-facelift utifra din kunnskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var post samtidig ja :) Skjønner da at du har pre-facelift utifra din kunnskap :)

Hehe, ja har pre face :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterdekk... 225 ettellerannet høyprofil dritt.. Gir bånn pedal så drar den til alle kanter, men det er kanskje normalt ved 500nm? :P

Kjører på 245/40-18 piggfritt jeg nå, og det er som rene himmelen i forhold til det helvete som stod på fra før, Runflat i samme dim. i sommerdekk.

Spora så jævlig at man visste aldri hvor man havna! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører på 225/55-16 på vinteren og synes det er helt fantastisk. Gir faktisk litt komfort for oss som ikke kjører på nystriglet og saltet vei med bar asfalt nesten hele året. Kan ikke si jeg har merket noe som helst til at den vingler av den grunn. E39 kjørte jeg på 205/65-15. Selv ikke det opplevdes vinglete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...