aottesen Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Finner ikke kvittering på bytte av noen av delene, så det lukter en skikkelig rundtur med bytte av deler snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 nå vet jeg ikke hvor langt din bil har rullet eller årsmodell, men sikkert på tide da og skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 '04 modell som har rullet 165.000 km. Lå en liten damm under vannpumpen idagmorges. Antar lekkasjen oppstår når motor blir kald og ting trekker seg litt sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Tenkte å skru av innsuget og rense egr. Skal også bytte den vakuum ventilen som styrer det.. Er det noe spesielt jeg må vite om eller gjøre i den sammenheng? Er det noe momenter eller noe lurum som er kjekt å vite? Ta en lesning her: http://forums.5series.net/diy-do-yourse ... ine-53457/ Så vil du nok klare deg greit. Jeg brukte kaustisk soda til rengjøring av innsugs manifoild. Så brukte jeg carbocleen til EGR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Da har jeg fylt på en 5-6 dl vann for andre gang på noen mnd...Er dette helt normalt, eller bør jeg få levert inn bilen til trykktesting? M54B22, gått ca. 165.000 km Heisan har hatt dette problemet på an Audi en gang. Da var luftinga på ekspansjonstanken tett.(Den skal båse ut overtrykket.) Og det bygde seg overtrykk. Og væske lakk ut på plasser med svake koblinger. Kjør bilen din varm og god stopp motoren og sjekk om du kan se/høre noen lekkasjer rundt om. Her har du en som har funnet sin lekkasje: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1941001 Her har du en annen som har funnet en lekkasje: I had a tiny fracture in the stainless steel EGR heat exchanger at the top front of the engine (mine is a diesel). I needed to top up my coolant every week or so but there were no leaks I could see. I kept checking and eventually spotted a drip of blue coolant in a recess on the front of the engine block. What has happening was that the coolant only leaked when the engine was hot and the EGR stat opened. The leak was a pinhole and as it leaked out it ran down the hot heat exchanger and pipes and evaporated. Only because I checked when the engine was only just hot enough to leak did I spot it. But that pinhole was probably losing a 100-200ml a week. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Fungerer dette? Har ikke lyst til å koble om noe på bilen om det er bare en som tuller og det blir en "self-destructive-button" og all software på bilen blir slettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Se her: viewtopic.php?f=1&t=259166 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Snakkte med Bavaria Haugesund idag, bilen er der nå får fiksing av rusten på bagasjeluka. Spørte di hvor mye di sku ha for å montere aux i den, 2-2,5k Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Seriøst? De vet å ta seg betalt. Må investere i kodeutstyr jeg ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Seriøst? De vet å ta seg betalt. Må investere i kodeutstyr jeg ass.jepp.. Bare delene så han sa kom på 900, så er det timearbeidet utenomSent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Om jeg vil koble opp en 10" bass med vanlig forsterker i min e61, kan jeg da ta signal fra en av elementene i taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Hvorfor taket? Du har vel orginal forsterkeren bak på siden? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Jeg er nå fornøyd med bavaria haugesund, Gikk opp med min05 525d e61 og viste rust langs nedre pakning under glassluke, Søknad godkjent dagen etter på og bilen 3 dager på versksted uka etter visningen. Ser strøkent ut og fint lakkert. Good jobb anbefaler alle og sjekke bilene sine nøye og få utnytta garantien. Jeg har også kjøpt bilen som bruktbil av forhandler, ikke bavaria, Viste seg etter på tannstang var kaputt og mye slark. Etter noe diskusjon med motvillig forhandler tok han kostnad på 16000 for ny tannstang inkl arbeid og 4 hjlstilling. Fikk bilen igjen i går og den er en drøm og kjøre nå. Nå er det bare og vente på ebay kabel kit og lodde om bakluke ledninger så så minker det på e61 feil her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Fornøyd med di jeg og, var ingen tvil om at di sku ta rusten er på sjøen nå så er spent på å se resultatet når jeg kommer hjem Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå