Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Driver og leter etter en måte og Koble en iPod til anlegget i en 520iA E60 2004mod...

Søstra mi... hu har en slik og prøver og koble til ipoden... er det noen lyd-inngang etc under armlenet over håndbrekket eller? :P :S

hehe, tenkte jeg måtte starte en plass, så det ble på dette forumet...

Mvh

Tommy

Bak mitkonsolen der varmen kommer ut til dem bak så er det usb utgang og iphone utgang.

Feil.. Dette gjelder ikke for tidligere modeller. Dette kom først ved senere generasjoner og den har forøvrig kun AUX inngang, ikke USB.

Mener at jeg så at det var usb utgang når jeg prøvde bilen til pappa på vei til fjellet, men er kansje bare aux. men er dog ikke samme moddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg en ekstra E60/E61 frontfanger orginal M-tech som skal selges. Fangeren er brukt men hel og fin. Det følger ikke med gitter og lykter til denne.

Fangeren er sort, dette er grunning/fyller.

Se om jeg får tatt noe bilder i kveld.

Pris 3500,-

Noen som har lyst på en orginal frontfanger med pdc? er en kosmetisk parkeringskade på den. gi bud. skaden kan sees på bildet.

83sie6g78tlvev9wp1iv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer kjøp at Vertini-felger i 20".

Skal evt ha 8,5" og 10" bredde med 245 og 285 dekk.

Men da er sp.målet mitt:

Hvilket innpress "ET" må jeg ha får å få den rette fyllinga av hjulbuen, uten at det subber noen plass??

Disse er opp til vurdering. :)

Hennessey

7ay8g7n8wn1p0e7fwpkd.jpg

Savari

pk85esh3lylbze2lmwp1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvold, jeg kjøpte i fjord et sett med Hennesey felger og dekk i akkuratt den dimensjonen du lurer på å kjøpe,min bil er ikke senket(ennå) så det har ikke vært noe problem med subbing. ET på framfelg er 18, ET bakfelg er 22. Denne impr. har jeg blitt fortalt att er bestilt til 3 serien. Jeg kunne nok hatt noen spacere bak hvis det skulle vært helt perfekt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tvold, jeg kjøpte i fjord et sett med Hennesey felger og dekk i akkuratt den dimensjonen du lurer på å kjøpe,min bil er ikke senket(ennå) så det har ikke vært noe problem med subbing. ET på framfelg er 18, ET bakfelg er 22. Denne impr. har jeg blitt fortalt att er bestilt til 3 serien. Jeg kunne nok hatt noen spacere bak hvis det skulle vært helt perfekt. :D

TØFT :) :)

Tør jeg spørre hva du måtte punge ut med?

Ser at dem oppgir at ET kan bestilles ifra 25-50, men mulig man kan få det lavere hvis man ønsker det.

Blir lite sannsynlig at min blir senket ihvertfall, skal klare å komme på hytta uten traktor å.. :)

Min subber litt i innerskjerm med vinterdekk på.. 245/45x18 men vet ikke ET.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TØFT :) :)

Tør jeg spørre hva du måtte punge ut med?

Ser at dem oppgir at ET kan bestilles ifra 25-50, men mulig man kan få det lavere hvis man ønsker det.

Blir lite sannsynlig at min blir senket ihvertfall, skal klare å komme på hytta uten traktor å.. :)

Min subber litt i innerskjerm med vinterdekk på.. 245/45x18 men vet ikke ET.

Betalte rett oppunder 18 blås, det var med Falken 452 fremme og Dunlop Sportmaxx bak.

pasfn3dcaewk7h8hp1a8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...