Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

De så skikkelig jalla ut i den blanke formen. De som er i rød/hvit fra samme produsent ser vesentlig bedre ut og er en ok LCI kopi. LCI koster imidlertid ikke så mye, ca 1500kr pr lykt fra Koed pluss Bruce kabler fra USA til ca 1-1500kr.. Voila :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer kjøp at Vertini-felger i 20".

Skal evt ha 8,5" og 10" bredde med 245 og 285 dekk.

Men da er sp.målet mitt:

Hvilket innpress "ET" må jeg ha får å få den rette fyllinga av hjulbuen, uten at det subber noen plass??

Disse er opp til vurdering. :)

Hennessey

7ay8g7n8wn1p0e7fwpkd.jpg

Savari

pk85esh3lylbze2lmwp1.jpg

Her er min gammle 525DA med vertini hennessey felger 285,25,20 bak og 255,30,20 foran

mdwh01epxpwqs8xnxzju.jpg

tcwjoqvqluu1hcnq9csa.jpg

ym7ivxiex5efapabnv5w.jpg

tkqr3ayuhsaa8wgq016d.jpg

q7wxsmi1vf572necsx65.jpg

hy1veim8ooyfe341fdf9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm...bilen til en kompis av meg, e61 525D har blitt chippet....de kobla til pc, trykka på noen taster....og ifølge tuneren skal bilen nå ha ca 220hk og 500nm..hmm...Er en 2005 model...177hk originalt...vet ikke helt om trimme-tallene stemmer...men fyfaen som den bilen drar etter oppgraderingen...Tror de kaller seg SpeedService...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil er ikke trimmet, og jeg vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller. Jeg er enig i at man ikke skal bruke hva som helst eller hvem som helst. På en bil som fortsatt har nybilgaranti ville jeg brukt en løsning fra BMW selv slik at garantien fortsatt gjelder. Etter garantiutløp er det kansje en annen sak, men se for deg at man får noen feil på bilen så risikerer man at det blir komplisert å finne ut av det og man kan havne i en situasjon der verkstedet skylder på tuningselskapet og omvendt. Skal man likevel bruke andre enn de som forhandleren leverer så har jeg hørt mye positivt om ESS Tuning. Noen andre ville jeg ikke vurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til å være skikkelig adapterkabler med motstand etc. slik Bruce kablene er og da blir det skikkelig. Bare å montere lykter og kabler så har du en facelifted bak. Absolutt verdt pengene spør du meg. Løfter bakenden 10 hakk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulyd rattstamme.

Jeg har kjøpt meg en E61 525tds touring - 05 modell. Har til tider ulyd fra rattstammen når jeg svinger på rattet. Akkurat som noe som "gnurer".

Har samme symptom.

Bavaria mente det var tannstag som må byttes. Vår skal byttes neste mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulyd rattstamme.

Jeg har kjøpt meg en E61 525tds touring - 05 modell. Har til tider ulyd fra rattstammen når jeg svinger på rattet. Akkurat som noe som "gnurer".

Har samme symptom.

Bavaria mente det var tannstag som må byttes. Vår skal byttes neste mnd..

Har hatt akkurat det samme på to E61 + en kamerat av meg har hatt symptomene på sin E60. Ved å sprute litt 565 (eller annen verktøy på boks) i mellomrommet rett bak rattet (mellom ratt og plastdeksel inn mot dashbordet) så kan ulyden forsvinne. Har i alle fall funka begge gangene for meg og min kamerat sin bil.

Nok et eksempel på at Bavaria er banditter!! For dette vet de utmerket godt!! De skal kun ha tusenlappene dine de griske og inkompetente mekanikerne der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...