Spiff Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 ulyder i fra rattstammen. har altså fått noen skrangle lyder i fra ratt stammen på min bil, er det noen som har erfaringer med liggnende? plagsomme lyder jeg helst skulle vørt kvitt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Er det en brille holder der håndtak i taket er? Og ser bra ut i tillegg til min bil? Hvor kjøpe den? Plagsomt å ikke ha brillene på en god og enkel plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Jeg har mine briller i eska som de kom i, nedi rommet på venstre siden for kneet, under dashbordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Dog så fant jeg denne da: http://www.bimmian.com/Ceiling-Mounted-Sunglass-Holder-for-BMW-E60-or-E61-5-Series RS4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 y0! Bytta interiørlys på bilen min idag til LED! (E60 facelift 2008) men det lyset "mitt i" i baksetet ville ikke fungere, hva kan være grunnen til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Et par "dumme" spørsmål; -sjekket pæra fungere? -kommer det spenning til pæra? -testet gamle pæra? -sjekket bryter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Dog så fant jeg denne da: http://www.bimmian.com/Ceiling-Mounted-Sunglass-Holder-for-BMW-E60-or-E61-5-Series Takker:-) Enklere når en vet hva en skal søke etter. Men den du linket til så jo bra ut. Skal nok se om den ikke kommer i min postkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 ulyder i fra rattstammen. har altså fått noen skrangle lyder i fra ratt stammen på min bil, er det noen som har erfaringer med liggnende? plagsomme lyder jeg helst skulle vørt kvitt :/ Hvordan ulyder? Når du svinger? Når kjører på dumper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Det lukter brent/svidd innimellom. Kommer kanskje 1 gang i uka når jeg rygger. Lukter som svidd/brent elektronikk/batteri/girkasse/plastikk/gammel clutch. Noen som har noen tanker om hva som begynner å bli omdannet til grunnstoffet carbon(les: kjemisk reaksjon ved brann)??? Ikke spesielt digg lukt når den kommer ut fra ventilasjonsdysene i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Er det normalt at webasto starter av seg selv når bilen går? Har hørt det først idag (kaldere nå såklart). At det høres ut som webastoen går når jeg stopper bilen. webasto susing fra motorrommet er det hvertfall. Når jeg stopper bilen og låser den er det fremdeles der, stopper etter noen minutter. Er det normalt at den starter av seg selv når det er kaldt ute? har ikke rørt påknappen. Det er helt normalt at webastoen går samtidig med bilen. Webastoen aktiveres når temperaturen er 6+ eller lavere og den vil stå å gå til den er nedkjølt etter at bilen er stanset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Webastoen har ett rentbrenningsprogram som starter når tenninga går av. Jeg mener det er 3 min som den bruker på å kjøle seg ned og brenne rent glødeplugg og injektor. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Et par "dumme" spørsmål; -sjekket pæra fungere? -kommer det spenning til pæra? -testet gamle pæra? -sjekket bryter? Alt fungerte før æ bytta pæra, så er nåkk ingenting feil, er ikke bryter til det lyset btw, det er det lyset som automatisk skrur seg på når man åpner døra ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Det er fortsatt en bryter til lyset. Kirkes92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Det er fortsatt en bryter til lyset. Hvor er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Det er en dørbryter i døra et sted. Men hvis de andre lysene lyser når døra åpnes er det ikke noe feil på bryteren. Måling av motstand i pæra/spenning på sokkel vil vel gi svaret på hva som er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå