BMW89 Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 noen som vet om e34 felger passer på e60 ? jeg hadde heller ikke av fangeren når jeg tokk ut lyktene men er veldig trangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Hei! Vet noen åssen man får til å spille mp3 på navi pro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Hei!Vet noen åssen man får til å spille mp3 på navi pro? Putt mp3-plata inn i den vanlige cd-spilleren. Da kommer det opp en sangliste i displayet, og du kan velge og vrake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 man alle e60 spille mp3 ? jeg har ikke navi pro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Hei! Det har jg prøvd.. Og den vil ikke lese den.. Hva må jg gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Oppdatere software (CCC) på en spesiell måte, kun BMW som klarer det. følg link under. Står en del om det dær, jeg fikk BMW til å gjøre det på min. Kostbar affære. Lykke til! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... cce6136692 John Magne Johnsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 nå har jeg fått to feil opp på skjermen min den ene er airbag failiur og den andre er pdc failiur ? noen som har hatt disse er det noe man kan resette med et diagnose instrument ? blir det dyrt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 30, 2008 Share Skrevet Juni 30, 2008 et lite luretriks, ta av minuspolen på batteri. kun minuspolen. la den står av i ca. 10 min. sett tilbake se om det forvinner. Når det gjelder airbag er det et hav av moduler. vet ikke her. her må man stille diagnose. PDC, en grei måte p sjekke om alle sensorer virker skikkelig. sett på tenningen. Sett bilen i R eller REverse. Ta skal det komme intens kneppe lyd fra alle fungerende sensorer, visst ikke du hører kneppe lyd er sensoren ikke i fungerende stand. mulig dårlig kontakt eller rett og slett gåen. PS husk å legge øret inntil alle sensorene. Lykke til! ice69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 kan det med minus polen fungere på air bagen også? når jeg starta bilen i dag var plutselig pdc problemet borte rart. takk får svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 mulig, bare og prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Hei! Har nettopp bytta klosser rundt om nå..har bytta føler bak og skal bestille ny foran.. men åssen får jeg nullstilla for klossene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Da må du til BMW verksted koble til DIS. Feilen ligger inne til feilminnet er slettet, selv om du bytter følere. Så du må nok til BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 jeg gjore dette oss mitt lokale verksted. trenger bare noen med et diagnose instrument. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Friksen Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 okay..meen det gidder jeg ikke.. kan jeg bruke den her på e60/61 tru? http://www.finnfeil.no/index.php?main_p ... ucts_id=22 har sent mail så får vi se..funker den blir d handel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå