Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Min kollega med en e61 525D har problemer med at bakluken etter å ha blitt lukket, slipper seg opp igjen! slik at den ikke er helt lukket! Noen som vet hva dette kan være? har det med ledinger oppe i luken å gjøre eller er det selve låsmekanismen som er noe feil på?         

Det sitter en microbryter i åpnemekanismen i ruta. Denne har en tendens å ryke. Har byttet min to ganger. Koster ikke så mange hundrelappene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har annbefalninger om hvordan jeg skal vedlikeholde skinnsetene mine? Har lyst til å ta en liten shine på dem til våren. Men har comfort seter med kjøling, så er det jo fult av hull i dem. Kommer ikke skinnrensproduktene til å komme ned i disse hullene og størkne bare?

post-68927-0-57584500-1389468677_thumb.jpost-68927-0-90954500-1389468766_thumb.j

Jeg har tatt en skinnrens og fargebehandling med Swissvax sine produkter, ble veldig fornøyd med resultatet!!

Vet ikke helt hvordan det vil gå med dine seter fulle i porer, men det burde ikke være noe problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt inn originale M-sport fangere som stammer fra en 05 E61, som jeg skal montere på min 08 E61. Hva annet trengs for å få det montert riktig? Leser om både isopor,stålbjelke, innerskjermer osv. Er det virkelig så mye som må byttes? Setter pris på innspill fra noen som evt har gjort dette.

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) jeg fant en guide på en side vedr sensorene jeg tenkte teste, så den er jeg klar over etter gode råd fra saltkjelen. Tenkte mer på resten. Er det virkelig så mye som må byttes som nevnt over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har testet denne kopp-holderen ?

Link

Synst kanskje €85 var mye for en kopp-holder, men jeg savner virkelig en fremme..

Denne så ikke dum ut. 

Koster jo litt og ser de ikke sender til norge, men skal søke litt der for en sånn skal jeg teste.

Skulle vært standard med koppholder i disse bilene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagrer innstillingene deres seg på hvordan varmeapparatet skal blåse? Eneste som blir lagra fra dag til dag her er dei strekene som viser varmt eller kaldt..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Alt lagres her ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...