XVAG Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Min kollega med en e61 525D har problemer med at bakluken etter å ha blitt lukket, slipper seg opp igjen! slik at den ikke er helt lukket! Noen som vet hva dette kan være? har det med ledinger oppe i luken å gjøre eller er det selve låsmekanismen som er noe feil på? Det sitter en microbryter i åpnemekanismen i ruta. Denne har en tendens å ryke. Har byttet min to ganger. Koster ikke så mange hundrelappene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheriffen Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Noen som har annbefalninger om hvordan jeg skal vedlikeholde skinnsetene mine? Har lyst til å ta en liten shine på dem til våren. Men har comfort seter med kjøling, så er det jo fult av hull i dem. Kommer ikke skinnrensproduktene til å komme ned i disse hullene og størkne bare? Jeg har tatt en skinnrens og fargebehandling med Swissvax sine produkter, ble veldig fornøyd med resultatet!! Vet ikke helt hvordan det vil gå med dine seter fulle i porer, men det burde ikke være noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Har kjøpt inn originale M-sport fangere som stammer fra en 05 E61, som jeg skal montere på min 08 E61. Hva annet trengs for å få det montert riktig? Leser om både isopor,stålbjelke, innerskjermer osv. Er det virkelig så mye som må byttes? Setter pris på innspill fra noen som evt har gjort dette. Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Du vil få problemer med pdc følere. Da preface er større enn facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Ja, med mindre du ikke har PDC eller har kjøpt en M-fanger uten PDC. Da kan du borre opp slik at dine eksisterende sensorer passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Takk for svar jeg fant en guide på en side vedr sensorene jeg tenkte teste, så den er jeg klar over etter gode råd fra saltkjelen. Tenkte mer på resten. Er det virkelig så mye som må byttes som nevnt over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Noen som har testet denne kopp-holderen ? Link Synst kanskje €85 var mye for en kopp-holder, men jeg savner virkelig en fremme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Lagrer innstillingene deres seg på hvordan varmeapparatet skal blåse? Eneste som blir lagra fra dag til dag her er dei strekene som viser varmt eller kaldt.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Noen som har testet denne kopp-holderen ? Link Synst kanskje €85 var mye for en kopp-holder, men jeg savner virkelig en fremme.. Denne så ikke dum ut. Koster jo litt og ser de ikke sender til norge, men skal søke litt der for en sånn skal jeg teste. Skulle vært standard med koppholder i disse bilene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Dei koppholderne som er orginalt må vertfall ver verdens dårligste Sent from my iPad using Tapatalk HD Gurken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Lagrer innstillingene deres seg på hvordan varmeapparatet skal blåse? Eneste som blir lagra fra dag til dag her er dei strekene som viser varmt eller kaldt.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Alt lagres her ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Alt lagres her ihvertfall.hmm.. Rart.. Prøvde å trykke på "max" idag, funket bare den ene gangen jeg prøvde.. Noen som har hatt problemer med det? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 På omluft eller resirkulerings knappen i bilen kan eg trykke 2 ganger og ett lys forflytter seg. Eg verken hører eller merker noen forskjell. Noen som vet hva som er forskjellen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Trur det eine lyset er Auto Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Fikk montert meg Dension Icon Drive her om dagen. Installeringen var enkel. Hadde en del problemer med kabler og plass bak Dvd/navigasjons enheten. Men fikk endelig plass til alt. Var litt redd for fiberkablene Her er en liten filmsnutt hvordan det ser ut på skjermen. http://www.dension.com/node/2424 Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå