Otis Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Det er vel defekt nivåsensor bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmern91 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Noen som har en ide om koffør æ ikke får kald luft i bilen når jeg har satt på 18 grader på både førerside å passasjer side, står på auto å den snøkrystal. MEN når jeg trykker på max så får jeg kald luft men da går den over på å kun sirkulere luft i coupeen å med en gang jeg trykker på auto igjen så blåser den varm luft.. Noen som har noe ide om ka som kan være feil ? Bilen er en 2005, 530, E61. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Gå inn på Climate i iDriven å sjekk om den står på varm eller kald der Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmern91 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Har vært inne der å sett men skal se en gang til så får håpe det er det som er feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Er en mulighet vertfall, tror min står på den hvite streken mellom rød og blå nå Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmern91 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Prøvde det, ble litt kaldere men ikke nokk til at det blir kaldt i bilen.. skal prøve å fylle på ny gass Har et problem til.. heldigvis har jeg kjøpt oss forhandler så betaler ingenting Ser et motoren lekker olje ved innsuget, etter litt googling så har jeg funnet ut at det er standard på 530.. men, har også lekkasje på venstre siden av motoren (når du står forran bilen) det har rent ned på motorfeste og det drøppet en dråpe fra bunnpanna på motoren.. Er det turbo det lekker fra da eller er det noe annet de motorne er kjent for ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 River meg i håret nå folkens da det nærmer seg sommer og jeg sliter med en ufattelig irriterende dunke lyd når passasjer dør "smelles" igjen, mest den døren. Det kommer en slags metall lyd, akkurat som om du slår ett metall rør i asfalten. Etter litt sjekk så kommer dette fra midtkonsollen under vifte rillene bak. Har ikke hvert under bilen (ennå) Og det rare, dette skjer KUN på varme soldager som vi i dag hadde imponerende 21C og sol. Er det noen som har slitt med dette eller har tips til hva jeg kan sjekke? Til dere som sliter med knirking fra dører/interiør da har jeg ENDELIG løst mitt problem! nå er det helt stille og føles som ny bil! Gjorde det for noen uker siden og det er fremdeles helt stilt. Smør alle gummilister inn med 100% ren vaselin. Gul boks som kan kjøpes overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 River meg i håret nå folkens da det nærmer seg sommer og jeg sliter med en ufattelig irriterende dunke lyd når passasjer dør "smelles" igjen, mest den døren. Det kommer en slags metall lyd, akkurat som om du slår ett metall rør i asfalten. Etter litt sjekk så kommer dette fra midtkonsollen under vifte rillene bak. Har ikke hvert under bilen (ennå) Og det rare, dette skjer KUN på varme soldager som vi i dag hadde imponerende 21C og sol. Er det noen som har slitt med dette eller har tips til hva jeg kan sjekke? Til dere som sliter med knirking fra dører/interiør da har jeg ENDELIG løst mitt problem! nå er det helt stille og føles som ny bil! Smør alle gummilister inn med 100% ren vaselin. Gul boks som kan kjøpes overalt. siden disse lydene kommer på varme sommerdageg, har du takluka og står takluka di i tilt når dissa lyda kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 siden disse lydene kommer på varme sommerdageg, har du takluka og står takluka di i tilt når dissa lyda kommer? Har luke ja og den står som oftest på tilt ja. Kan det ha noe å si? Husker ikke nå om det kommer lyder når den er igjen, men ihvertfall i dag og da var den på tilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Har luke ja og den står som oftest på tilt ja. Kan det ha noe å si? Husker ikke nå om det kommer lyder når den er igjen, men ihvertfall i dag og da var den på tilt. på min bil har jeg hatt denne lyden i lengre tid, uten at jeg helt har funnet ut hva det er, men den blir borte om jeg lukker takluka! prøv og dunke i taktrekket ditt i forkant av takluka når den står i til og se om det kommer derfra hos deg å? (helt tilfelldig at jeg fant ut hvor den kom i fra, kjerringa smalt igjen solskyggen og der kom lyden veldig kraftig, hadde selv meninger om at den kom i fra midkonsoll et sted før dette,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Noen som har vært borti å miste vakkumet på 530d? Har steinhard bremsepedal og 0 turbotrykk.. håper på det er en slange eller et rør eller noe som er gått, men er det noe svakhet på 530 motorn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 på min bil har jeg hatt denne lyden i lengre tid, uten at jeg helt har funnet ut hva det er, men den blir borte om jeg lukker takluka! prøv og dunke i taktrekket ditt i forkant av takluka når den står i til og se om det kommer derfra hos deg å? (helt tilfelldig at jeg fant ut hvor den kom i fra, kjerringa smalt igjen solskyggen og der kom lyden veldig kraftig, hadde selv meninger om at den kom i fra midkonsoll et sted før dette,) Takk for tipset. Skulle bli fint vær hele uken nå så har god tid til å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Takk for tipset. Skulle bli fint vær hele uken nå så har god tid til å sjekke gi meg gjerne tilbakemelding på hva du finne ru tav, mistenker at jeg må ned med taktrekk for og sjekke ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 gi meg gjerne tilbakemelding på hva du finne ru tav, mistenker at jeg må ned med taktrekk for og sjekke ut dette Jepp Nei håper ikke det er så jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Takk for tipset. Skulle bli fint vær hele uken nå så har god tid til å sjekke lite tips fra meg og. Når jeg kjøpte e60 min hørte jeg en klirre/metall lyd fra bilen hørtes ut som et løst varmeskjold elns. fikk meg ekstra garanti på det fra forhandler og prøvde å finne ut av det når jeg kom hjem. viste seg etter noen dager meg kjøring og dunking at den vindaviseren fra takluken ( flippen som kommer opp når takluken er åpen) ligger og slår oppi selve takluken. hos meg kom det ved "smelling" av dører (typisk når madammen lukker døren) og over humper. klistret på en liten bit av myke siden på borelås og vips var lyden vekke. lyden og lokasjonen du beskriver stemmer med det jeg opplevde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå