Otis Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Ikke sånn umiddelbart. Det spørs på mengden, men litt olje i bunnen av rørene vil det nok bestandig være 1-2 mm med olje som ligger. Det gjorde det ihvertfall på både min gamle e39 og min nye e61. Tidligere har jeg lest at turbo bestandig svetter litt ut. Men det kan jo være verdt å sjekke veivhusventilasjonsfilteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Var ikke mer enn det som lå helt i enden av overgangen fra plastik kobling inn på agr (egr). Kan tenke meg det var 2mm der. Veivhus vent ble byttet for rundt 4-5000 km siden. Bilen har bikket 150.000 no så frykter for turboen e neste som står for tur. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Leste endel på nettet nå om dette, og det er helt normalt med litt olje nederste i rørene. Bare du ikke må etterfylle så virker det som det er OK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Takk for svar framdeles nytt for meg dette med diesel bil og turbo har ikke hørt noe ulyder fra turbo, bare lav fint plystring på spoolen. Så då satser eg på alt e ok Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Evt noen som vet fiks på feila her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Hei har noen en link på hva man bør være obs på ved kjøp av e60 525d? Er dette et greit kjøp? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=49114079 Evt noen som vet fiks på feila her? ser vel greit ut det. her er en link med noen pungter, ellers er det et kjapt søk på bimmers så ligger det mange lignende spørsmål angående vindusheis, kan det være noe så lett som "krøllet" vindus pakning som hindrer vinduet å komme opp og du får opp "kollisjons" advarsel, som stopper vinduet. eller kan være motor, styreenheter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 ville satset på en facelift med msport hvis du har mulighet å betale mere en den som du la ut der da .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 ville satset på en facelift med msport hvis du har mulighet å betale mere en den som du la ut der da .. Hei enig der, vurderer å vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 ser vel greit ut det. her er en link med noen pungter, ellers er det et kjapt søk på bimmers så ligger det mange lignende spørsmål angående vindusheis, kan det være noe så lett som "krøllet" vindus pakning som hindrer vinduet å komme opp og du får opp "kollisjons" advarsel, som stopper vinduet. eller kan være motor, styreenheter osv. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Noen som vet hvor man kan kjøpe m front fanger med grøftelys? (trenger ikke hele settet og jeg har funnet bare uten lys) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Finn.no for fanger.... Eller GSbildeler.no Lykter finner du både på eBay.com og GSbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Finn.no for fanger.... Eller GSbildeler.no Lykter finner du både på eBay.com og GSbildeler.no Kan denne her stemme? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/594/3105423 Evt noen link forslag? Er det forskjell på Mtech fanger og m5 fanger? Ser at noen biler ikke har helt like fangere osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Det du linker til er en M5 look fanger.... Her er en link til en M-tech fanger til pre-face med pdc (parkeringssensorer) http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/594/964915 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Det du linker til er en M5 look fanger.... Her er en link til en M-tech fanger til pre-face med pdc (parkeringssensorer) http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/594/964915 Tusen takk Var litt dyrere enn jeg trodde, så faktiskt nå at bilen hadde PDC, er det veldig mye hark og skifte når bilen har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Har ikke peiling Jeg har org M-Tech..... Har aldri demontert dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå