Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan bekrefte om min 6 trinns kasse fra 97 540i med M62 motor vil passe på en 93 540 M60 motor?

Men... dette hører vel ikke hjemme i denne tråden??

Hehe hoff beklager.. Jeg drev å leste rundt på forskjellig å så det sto E60 tråden, men huet kobla ikke å trodde det sto M60 tråden, derav spørsmålet :):oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som vet om du får styrt mp3/ipod og musikk spiller i iPhone via idrive på E60/E61?

Funker over hodet ikke i F10, må prøve å spørre litt her etter som det enda er begrenset med F10 eiere på dette forumet, beklager at jeg buser inn i E60 tråden slik men begynner å gå tom for tips og triks

legger med en link til tråden min om problemet : viewtopic.php?f=10&t=160792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å bytte frontfangeren på min e60 2004 nå. Av med original fanger, og på med mtech fanger.

Var lett å få av original fangeren, og har fått montert alt over til mtech fangeren (pdc, og slikt).

Men ; som fleire sa tidligere her i denne tråden så må eg kappe for å få på fangeren (og det merka eg, fordi mtech fangeren gikk ikke rett innpå når eg prøvemonterte den ...)

Men eg skjønner fortsatt ikkje kor eg må kappe...?! Er det i bunnplata under bilen, den i plast? Eller i "skjermen" på siden som også er i plast ..

Hjelp [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å bytte frontfangeren på min e60 2004 nå. Av med original fanger, og på med mtech fanger.

Var lett å få av original fangeren, og har fått montert alt over til mtech fangeren (pdc, og slikt).

Men ; som fleire sa tidligere her i denne tråden så må eg kappe for å få på fangeren (og det merka eg, fordi mtech fangeren gikk ikke rett innpå når eg prøvemonterte den ...)

Men eg skjønner fortsatt ikkje kor eg må kappe...?! Er det i bunnplata under bilen, den i plast? Eller i "skjermen" på siden som også er i plast ..

Hjelp [-o<

meiner det er i plastskjermen du må kappe,fant en mont anvisning i et annet forum for en tid tilbake men finner det ikke igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere om 225.45.18" piggdekk på E60? Blir det en grei dim?

Skulle vel funke fint det. Jeg har også 18" på vinterhjula med pigg, men da i dim 245/40. Har ingenting å utsette på den dimensjonen i alle fall.. Utenom prisen på dekkene da vel å merke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...