HMW Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Noen som kan bekrefte om min 6 trinns kasse fra 97 540i med M62 motor vil passe på en 93 540 M60 motor? Men... dette hører vel ikke hjemme i denne tråden?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Gjelder reklamasjonsretten når bilen er importert også? Nei.. Gjør den ikke det? Jeg kan ikke reglene, men synes dette virker litt absurd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Ihvertfall ikke privatimport.. har du kjøpt den av en selger i Norge er det mulig det stiller seg annerledes. Kommer sikkert noen gode innspill her snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Noen som kan bekrefte om min 6 trinns kasse fra 97 540i med M62 motor vil passe på en 93 540 M60 motor? Men... dette hører vel ikke hjemme i denne tråden?? Hehe hoff beklager.. Jeg drev å leste rundt på forskjellig å så det sto E60 tråden, men huet kobla ikke å trodde det sto M60 tråden, derav spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Bilen kjøpte jeg med et firma her i Norge. Han har også profil her på bimmers. Nybilgarantien varer kun 1 år på importerte biler. Blir en tilstandrapport før den garantien er ute iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Noen her som vet om du får styrt mp3/ipod og musikk spiller i iPhone via idrive på E60/E61? Funker over hodet ikke i F10, må prøve å spørre litt her etter som det enda er begrenset med F10 eiere på dette forumet, beklager at jeg buser inn i E60 tråden slik men begynner å gå tom for tips og triks legger med en link til tråden min om problemet : viewtopic.php?f=10&t=160792 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Holder på å bytte frontfangeren på min e60 2004 nå. Av med original fanger, og på med mtech fanger. Var lett å få av original fangeren, og har fått montert alt over til mtech fangeren (pdc, og slikt). Men ; som fleire sa tidligere her i denne tråden så må eg kappe for å få på fangeren (og det merka eg, fordi mtech fangeren gikk ikke rett innpå når eg prøvemonterte den ...) Men eg skjønner fortsatt ikkje kor eg må kappe...?! Er det i bunnplata under bilen, den i plast? Eller i "skjermen" på siden som også er i plast .. Hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Holder på å bytte frontfangeren på min e60 2004 nå. Av med original fanger, og på med mtech fanger.Var lett å få av original fangeren, og har fått montert alt over til mtech fangeren (pdc, og slikt). Men ; som fleire sa tidligere her i denne tråden så må eg kappe for å få på fangeren (og det merka eg, fordi mtech fangeren gikk ikke rett innpå når eg prøvemonterte den ...) Men eg skjønner fortsatt ikkje kor eg må kappe...?! Er det i bunnplata under bilen, den i plast? Eller i "skjermen" på siden som også er i plast .. Hjelp meiner det er i plastskjermen du må kappe,fant en mont anvisning i et annet forum for en tid tilbake men finner det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Hva tror dere om 225.45.18" piggdekk på E60? Blir det en grei dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Hva tror dere om 225.45.18" piggdekk på E60? Blir det en grei dim? Skulle vel funke fint det. Jeg har også 18" på vinterhjula med pigg, men da i dim 245/40. Har ingenting å utsette på den dimensjonen i alle fall.. Utenom prisen på dekkene da vel å merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 16" piggfritt med mega ballongdekk for the win !! (det må eg nøye meg med i vinter .. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 225/55-16 nokian hakka r ble jeg annbefalt til min bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Du blir nok anbefalt forskjellig i forhold til hvilken dør du går inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 Er det noen som har trekt ledninger fra motorrommet og inn til cupeen? regner med det ikke er så enkelt, men slipper vel og borrehull selv? tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Noen som trenger cd veksler med ledningsnett? Ledningsnette er kjøpt nytt hos Bavaria for 1000,- monterings anvisning følger med. Kom med bud. Svar helst på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå