Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Koster nå ikke mange kronene for litt automatkasse olje så...:)

Nja koster no litt. Betalte 8044.- inkl. arbeid.

Billigste verkstedet jeg fant her i Bergen tok dette:

Girolje 4389.- dumme der er at en kan kun bestille en hel kanne, men bruker bare litt av den.

Bunnpanne (ja den må skiftes) 2024.-

Automatservice: 1631.-

Alle deler var da bestilt fra GS bildeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster ja, men 1 til 2 dager for feilsøking?? Høres jo brutalt lenge ut.

Lurer også på om noen her har erfaring med dugg i lyktene? Jeg har en 09 mod E61, hatt den i 7 mnd, 22 000 km på telleren og har oppdaget bitte litt dugg. Bilen er importert og nybilgarantien går ut i mai. Er dette noe som BMW verksted ordner med en gang eller må det krangling til?

Håper på noen tilbakemeldinger sånn at jeg er litt info når jeg skal på verksted å høre.

Lurer også på å ta en grundig sjekk før garantien går ut, men usikker hvor behjelpelige et bmw verksted er da jeg er ganske så fersk BMW eier og lite erfaring med BMW verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster ja, men 1 til 2 dager for feilsøking?? Høres jo brutalt lenge ut.

Lurer også på om noen her har erfaring med dugg i lyktene? Jeg har en 09 mod E61, hatt den i 7 mnd, 22 000 km på telleren og har oppdaget bitte litt dugg. Bilen er importert og nybilgarantien går ut i mai. Er dette noe som BMW verksted ordner med en gang eller må det krangling til?

Håper på noen tilbakemeldinger sånn at jeg er litt info når jeg skal på verksted å høre.

Lurer også på å ta en grundig sjekk før garantien går ut, men usikker hvor behjelpelige et bmw verksted er da jeg er ganske så fersk BMW eier og lite erfaring med BMW verksted.

Etter det jeg har fårstått fra andre så har de fått ny lykt(er) på garantien når det gjelder dugg, men det er desverre ett problem med BMW lykter at de dugger. Grunnen jeg har hørt er bla fordi de er altfor tette, ingen pusterom liksom. Tror ikke det skal være noe problem for deg siden du har garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på om noen her har erfaring med dugg i lyktene? Jeg har en 09 mod E61, hatt den i 7 mnd, 22 000 km på telleren og har oppdaget bitte litt dugg.

Lurer også på å ta en grundig sjekk før garantien går ut, men usikker hvor behjelpelige et bmw verksted er da jeg er ganske så fersk BMW eier og lite erfaring med BMW verksted.

Dette med dugg/kondens i lyktene har jeg sett diskutert et annet sted her. Du finner sikkert tråden om du leter litt.

Når det gjelder sjekk av bil før garanti går ut, er dette noe du kan gjøre på et NAF-verksted. Da får du en uavhengig kontroll, og kan vise mangellappen (hvis du får noen) til BMW, med beskjed om å få sakene utbedret. Jeg tviler på at et merkeverksted vil være veldig ivrig på å finne garantifeil like før garantitiden går ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...