Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Bil: E61 '07 530 DAT. Når jeg kjører med "trekket" på panoramaluka åpen (altså slik at jeg ser ut, selve takluka er stengt) får jeg noen fryktelige skranglelyder hver gang bilen kjører over dumper. Det høres ut som at lydene kommer fra lukas bakkant (over baksetet). Lydene blir borte når luka stenges. Noen som har hatt lignende problemer, og vet hvordan jeg kan bli kvitt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer full Defa i min E61. Noen som har smart plassering på vifta?

Det kunne jeg tenkt meg og! Tenker du montere dette selv, eller setter du bort jobben? Har du i så fall fått noen pris på dette?

Monterte full defa til bilradiospesialisten i Bergen,betalte 8300, inkludert trådløs fjernkontroll. Cupevarmeren er montert under hanskerommet,er den lave typen, så man merker ikke at den erder... kan sikkert ta noen bilder hvis det er ønskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har en 530dat som ble verre og verre å starte det siste halvåret,startet greit når den var kald men når motoren ble varm så virket det som om det ikke var noe power igjen på batteriet som er ett 1 år gammelt agm batteri,har hatt kabelbrudd under samme tiden så jeg lurte på om det kunne ha en sammenheng-reiste og sjekket batteriet men det var ok, men det var noe helt annet med starteren som trakk over 800 amp. når jeg prøvde å starte, ringte til GS i Skien og fikk bekreftet att det var veldig vanlig at lagrene i disse starterene gikk istykker. Har nå byttet starter og bilen starter nå med en gang uansett temp.Så hvis du har en bil som virker litt slapp å starte så kan starteren også være en del av problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

1.hva må til for å få tlf til å fungere i bilen? det står kontakt bmw verkstad i displayet, er ikkje tlf i

bilen. må eg ha hele tlf greiene i midtkonsollen? eller går det ant å få det til sån at eg bare trenger

bluetooth?

2. føler eg har veldig dårlig antenne signal på radioen i bilen, veit det er knekk på ein ledning til skiltlyset der den går inn i bagasjeluken, går det noe slaks antenne kabel der på sedan og? ser det er ein del med stasjonsvog som har hatt dette problemet. eller er det noe ant som kan gjore dette? eller skal det rett å slett vere sån?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

1.hva må til for å få tlf til å fungere i bilen? det står kontakt bmw verkstad i displayet, er ikkje tlf i

bilen. må eg ha hele tlf greiene i midtkonsollen? eller går det ant å få det til sån at eg bare trenger

bluetooth?

Bruker jo bare bluetooth, Aktiver på tlf så finner bilen tlfen din. På min kobler den seg til når jeg starter bilen og fra når bilen slukkes, automatisk. Gjelder jo da så klart at du må ha bluetoothen aktivert på tlf heletiden da, men det er jo greit. Setter innstilling at ingen andre kan koble seg til din & på strømsparende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reef89

Bruker jo bare bluetooth, Aktiver på tlf så finner bilen tlfen din. På min kobler den seg til når jeg starter bilen og fra når bilen slukkes, automatisk. Gjelder jo da så klart at du må ha bluetoothen aktivert på tlf heletiden da, men det er jo greit. Setter innstilling at ingen andre kan koble seg til din & på strømsparende.

har prøvd å slått på bluetooth men får ikkje noe kontakt, er ikkje sikkert det er bluetooth på i bilen i det hele, ka som må til for å etter montere dette evt? og pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...