Partygamer Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Må vær noen med ekstrem bilentusiasme som kan slike biler ! Har aldri hørt namnet engang !
awt Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Tror Google har en liten fing med i spillet somregel, man kan bruke mye rart å søke med der.
EzzY Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Det var nok desverre rett det awt sa ja. Det er så mye man kan finne, om man virkelig kan å bruke google Lenge siden jeg har vært innom denne tråden, men er vel slik at jeg legger ut neste bilde nå? Tar jeg feil, bare overse det
spruddel Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Stemmer at det er deg ja. Send meg en pm med tips på hvordan bruke google bra? Framgangsmåte på å finne sånne greier som det der ? Fikk jo litt informasjon også, men mange finner jo det meste uten noe hjelp også.
Partygamer Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 nei DEN ble for vanskelig til å tippe engang! Amerikansk ?
Marius2002 Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Buick Streamliner Er vel fra 1948 om jeg ikke tar helt feil
Marius2002 Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Audi 50 stemmer! fish... VW tok over modellen i senere tid og kalte den for Polo, så det er på en måte rett, men bilen på bilde er nok i utgaven fra Audi... awt har rett
awt Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Tøft, til og med uten å bruke Google. Skal se om jeg finner en ny.
awt Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Tar nok et vrakbilde jeg. Er igrunn redd denne er litt vanskelig, men prøver for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå