Chris A Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Bestilte mine fra Hong kong, mulig EHD vet en bedre plass. Mulig dioder.no har. Husker ikke prisen eksakt men det var ikke avskrekkende. JEg er kommet til at, ved å demontere innerskjermene kommer man best til lyktene. HElt utrolig at dem bygger det slik, skulle tro at ting blev lettere med tiden, men den gang ei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Hvor kjøpte du disse nye angel eyes`ene dine...? Pris? Hvordan bytter du disse? e90/91 og e92/93 bruker forskjellige angel eyes pærer, så de vil ikke passe din e93. Du trenger vanlig H8 til dine angel eyes. Vet du noen i Norge som selger den typen som jeg trenger...? Du skriver at jeg trenger vanlig H8, blir det xenon da eller? Hakke peiling på slikt jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Hvor kjøpte du disse nye angel eyes`ene dine...? Pris? Hvordan bytter du disse? e90/91 og e92/93 bruker forskjellige angel eyes pærer, så de vil ikke passe din e93. Du trenger vanlig H8 til dine angel eyes. Vet du noen i Norge som selger den typen som jeg trenger...? Du skriver at jeg trenger vanlig H8, blir det xenon da eller? Hakke peiling på slikt jeg:-) Det er vanlige halogen pærer med et blålig lys som gir et hvitere "xenonlook" lys. På e90post.com er det mest populært å bruke pærer fra GP Thunder, prøv å google det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Grommmmm vogn, er ikke mer å si... vart pent med siste oppgraderingene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 18, 2008 Forfatter Share Skrevet August 18, 2008 Grommmmm vogn, er ikke mer å si... vart pent med siste oppgraderingene! Takk for det, syns det blev rett bra selv og. Jeg sier til kona at bilen er bare fin, den er litt sexy og:-) Må nok til med en annen grill etterhvert ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Hva tror dere om hartge felger på disse bilene? Vurderer disse i 18", vet at man kanskje burde ha 19". Men jeg må ha en kompromiss mellom komfort og sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Hva tror dere om hartge felger på disse bilene? Vurderer disse i 18", vet at man kanskje burde ha 19". Men jeg må ha en kompromiss mellom komfort og sport. Her er en med en e91 som har de (replica antar jeg) i 19", som jeg såklart mener du også må ha, du har du 18" nå. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=8 ... ht=#860637 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Bilen din er bare så fantastisk, Chris A! Interiøret er vanvittig flott og passer utrolig godt med den litt småbrutale utvendige fargen. Kanonlekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 28, 2008 Forfatter Share Skrevet August 28, 2008 Bilen din er bare så fantastisk, Chris A! Interiøret er vanvittig flott og passer utrolig godt med den litt småbrutale utvendige fargen. Kanonlekkert! Slike ord varmer Saltkjelen:-) Men det vet du vel alt om! Det er en flott kombinasjon uten tvil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 28, 2008 Share Skrevet August 28, 2008 Utrolig pen bil! Sparkling graphite med carbon-detaljer er fabelaktig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macsam Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Hei Jeg leste at du skriver at RFT ikke er noe å ha? Jeg har bridgestone potenza run flat 255/35 18" bak og 225/40 18" foran. Burde jeg bytte dem mener du? Og ja, har runflat på vinterhjula også 17" 225/40 tror jeg, piggfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Gå for 19" E91 har store hjulbuer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 HeiJeg leste at du skriver at RFT ikke er noe å ha? Jeg har bridgestone potenza run flat 255/35 18" bak og 225/40 18" foran. Burde jeg bytte dem mener du? Og ja, har runflat på vinterhjula også 17" 225/40 tror jeg, piggfritt. Samme dimmensjon jeg kjørte/kjører på. JEg mener ikke at dekket ikke er noe å ha, for all del. Men du kan få bedre komfort med andre dekk. Men dem ødelegger mye av komforten, etter at jeg skiftet fremme blev bilen helt annerledes. Flere har opplevd de samme, men husk jeg har m-understell så min er i utgangspunktet litt stivere en dem orginale. Selv disse dekkene har sine bakdeler,hard gummi, dyre, sporer mer og mindre komfort. Men ikke glem fordelene og med RFT. -Sikkerheten -Slitestyrke Men ikke spring og skift dekk nå da. Jeg er langt ifra noen GURU på dekk. JEg skriver bare mine erfaringer med RFT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Gå for 19" E91 har store hjulbuer.. Ja, det er de ikke tvil om, men det er ikke akkurat hjulbuene jeg er mest redd for. Men jeg er helt enig, det blir hakke finere med 19". Bruke litt tid på det for en gangs skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Vurderer å bytte fra 18" til 19", har en som er interressert i byttehandel. Han orginale M sport 225 i 19" med forskjellig dimesjoner framme og bak. Disse felgene blir levert org. på E-92 sin M-pakke har jeg skjønt. Synes dem kler bilen godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå