|Ole| Skrevet Januar 5, 2016 Share Skrevet Januar 5, 2016 Drit i vinduet! Skal vel ikkje kjøyre dinna i dårleg veir ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2016 såklart skal den brukes! garasjebiler er døve greier stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Ruter får ein laga:)Eventuelt så kjører du på med skikkelege plastruter som du limer, kan få det til og sjå heilt orginalt ut og ingen som trenger og vite om det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 Testa nye hjul på den grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Passet fint på bilen. Det siste dekslet er det bare og få en til og dreie til deg. Fikk laget 4 deksler til mine Hartge felger, og det var ikke mange kr jeg betalte for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 måtte ut å se i dagslyset og uten all driten rundt som er på verkstedet snakka med lakkerer nå så ser ut til å bli hellakering av denne da jeg er ferdig med å sveise rust hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 syns den kledde 18" bra jeg, har 17" også som jeg kan velge i men usikker på hva jeg skal velge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Syns 18 ser for stort ut jeg, med mindre du senker mer enn du liker:p Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Syns og 18 såg i største laget ut:), men blir nokk bra:)) Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Syns 18 ser for stort ut jeg, med mindre du senker mer enn du liker:p Sent from my iPhone using Tapatalk Syns og 18 såg i største laget ut:), men blir nokk bra:)) Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk Kyllinger ! Med den slags felger så er 18" et must,alt annet blir halvhjertet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2016 hehe vi får se når jeg er ferdig, så får dere se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 alt for stort med 18, hvertfall med det stuket der står jo på stylter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Tøft med så sjeldne monoblokk hjul, men synest dem hadde vert mere på sin plass på e34 mtp størrelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2016 bedre med 17" da kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Jeg har da hyret et proff "photoshopper" til å illustrere tidriktige kule felger til bilen din, Se her , som ny. Tyskerstål, Larsinnj og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå