Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vel "Norges" fineste Kjøreskolebil, for oss BMW frelste :)

BMW 318d

- Full M Pakke Utvendig og Innvendig

- M Sportsunderstell

- Sportsseter

- Cruisekontroll

- Delskinn Alcantara (sort)

- Antrasitt Taktrekk

- Originalt sotede vinduer

- Stort HIFI anlegg

- Alu interiør lister

- Xenon

- Auto klima

++++ husker ikke mer akk nå :)

Nå vil vel de fleste her påpeke at det skulle vært andre felger på denne bilen, men NEI, de veiene vi har her så er det UMULIG å ha noe annet på en skolevogn...

Andselv Trafikkskole :)

Hva syns dere? vakkert? :)

d3kng6q1ura8754hrbgy.jpg

dltdcqswo159vwcnv02y.jpg

cjggpw8cfm2cwgys88zy.jpg

pauhll77usjcbbu9n9vw.jpg

25gu57asor54db1hsvgu.jpg

uchnyfmea1l7xy35gsf8.jpg

21l88qqrjgbcz9qt1d40.jpg

emww2p8mt0jbcrm1qb59.jpg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var jo en skole som hadde e46 328 coupe med full m optik osv her tidligere..

Men fin bil da..

Også er det en kompis som har kjøpt en e34 525 som har gått som kjøreskolebil tidligere.. Som nå har rundet 410000km.. Haha, røverkjøp:P

Skrevet

Husker jeg hadde kjøretimer i en akkurat lik bil bare med 18-tommere, kjørte opp i E90 m/ACS-styling :) Så godt som alle kjøreskolebilene rundt her er m-sport/s-line/avantgarde/opc-line osv. Glad jeg valgte BMW på glattkjøringa :) Syns litt synd som kjører Opel Zafira o.l. Er ikke snakk om mange timene, men gjør litt med selvtilitten :)

Skrevet

Svein Svendsen i Gjøvik har vel også hatt noen brukbare biler opp igjennom årene. S3, Evo 8, X3 for å nevne noen.

Skrevet

Uten tvil en lekker sak, men jeg personlig syns den er langtfra norges råeste.. Her i området har vi en E91 M-sport Le Mans Blue ink noen gromme hjul, E91 M-sport Karmesinrød og E93 M-sport Safirsort med 19" Stjerneeke 230.. I tillegg fins det en rekke E60 LCI, X3 LCI osv, men ingen som bærer preg av noen entusiastiske eiere.. ;)

Skrevet
Uten tvil en lekker sak, men jeg personlig syns den er langtfra norges råeste.. Her i området har vi en E91 M-sport Le Mans Blue ink noen gromme hjul, E91 M-sport Karmesinrød og E93 M-sport Safirsort med 19" Stjerneeke 230.. I tillegg fins det en rekke E60 LCI, X3 LCI osv, men ingen som bærer preg av noen entusiastiske eiere.. ;)

Hadde helt klart blitt RÅERE med 19", men det er ikke veier for det her i nord...

Står heller ikke norges råeste..."norges" i "" fineste :)

Hun er entusiast i massevis hun som eier den, neste hun skal ha er en X3 med full M pakke ++++ :)

Skrevet

Fin den der.. når jeg tok lappen kjørte jeg E46 facelift 318d:) En kjøreskole i Førde har en hvit E60 med m-styling og beige skinn.. den er pen;)

Skrevet
Robert`s trafikkskole ved Mo i Rana har bare bmw`er.

kjørte opp i en slik 318td 8)

Han har jo også en meget pen blå E39 525D med M-pakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...