tmice Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Her er vel "Norges" fineste Kjøreskolebil, for oss BMW frelste BMW 318d - Full M Pakke Utvendig og Innvendig - M Sportsunderstell - Sportsseter - Cruisekontroll - Delskinn Alcantara (sort) - Antrasitt Taktrekk - Originalt sotede vinduer - Stort HIFI anlegg - Alu interiør lister - Xenon - Auto klima ++++ husker ikke mer akk nå Nå vil vel de fleste her påpeke at det skulle vært andre felger på denne bilen, men NEI, de veiene vi har her så er det UMULIG å ha noe annet på en skolevogn... Andselv Trafikkskole Hva syns dere? vakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Jeg ser noen kjøreskoleelever er heldigere enn andre. Du har nok et poeng i at felgvalget er riktig for forholdene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Når jeg øvelseskjørte så kjørte vi Opel Vectra 1,7TD i 92/93. Så forskjell på folk ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Var jo en skole som hadde e46 328 coupe med full m optik osv her tidligere.. Men fin bil da.. Også er det en kompis som har kjøpt en e34 525 som har gått som kjøreskolebil tidligere.. Som nå har rundet 410000km.. Haha, røverkjøp:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Husker jeg hadde kjøretimer i en akkurat lik bil bare med 18-tommere, kjørte opp i E90 m/ACS-styling Så godt som alle kjøreskolebilene rundt her er m-sport/s-line/avantgarde/opc-line osv. Glad jeg valgte BMW på glattkjøringa Syns litt synd som kjører Opel Zafira o.l. Er ikke snakk om mange timene, men gjør litt med selvtilitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Svein Svendsen i Gjøvik har vel også hatt noen brukbare biler opp igjennom årene. S3, Evo 8, X3 for å nevne noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Hm, er ikke BMW en veldig vanlig kjøreskolebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a1eksander Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Så en e92 320d med m-pakke kjøreskole bil i Oslo en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Uten tvil en lekker sak, men jeg personlig syns den er langtfra norges råeste.. Her i området har vi en E91 M-sport Le Mans Blue ink noen gromme hjul, E91 M-sport Karmesinrød og E93 M-sport Safirsort med 19" Stjerneeke 230.. I tillegg fins det en rekke E60 LCI, X3 LCI osv, men ingen som bærer preg av noen entusiastiske eiere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 er en kjøreskole her i sarp også som kun kjører e90 318d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Juli 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2008 Uten tvil en lekker sak, men jeg personlig syns den er langtfra norges råeste.. Her i området har vi en E91 M-sport Le Mans Blue ink noen gromme hjul, E91 M-sport Karmesinrød og E93 M-sport Safirsort med 19" Stjerneeke 230.. I tillegg fins det en rekke E60 LCI, X3 LCI osv, men ingen som bærer preg av noen entusiastiske eiere.. Hadde helt klart blitt RÅERE med 19", men det er ikke veier for det her i nord... Står heller ikke norges råeste..."norges" i "" fineste Hun er entusiast i massevis hun som eier den, neste hun skal ha er en X3 med full M pakke ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Fin den der.. når jeg tok lappen kjørte jeg E46 facelift 318d:) En kjøreskole i Førde har en hvit E60 med m-styling og beige skinn.. den er pen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Kjørte opp i i en sur Opel Vectra, dette var i 1994.. Ser det er blitt flere BMW'er som skolebiler de siste årene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Robert`s trafikkskole ved Mo i Rana har bare bmw`er. kjørte opp i en slik 318td Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 27, 2008 Share Skrevet Juli 27, 2008 Robert`s trafikkskole ved Mo i Rana har bare bmw`er.kjørte opp i en slik 318td Han har jo også en meget pen blå E39 525D med M-pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå