Gå til innhold

Vakker Kjøreskole Bil !

tmice
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ganske mange BMW'er som går som skolebil i Bergen og, men tror den mest spesielle skolebilen som har gått her var en 996 Turbo på den tiden jeg tok lappen (for 6 år siden).

Kjørte selv en Mercedes C-200K da jeg tok lappen pga. jeg ville ha en spesiell lærer. Dro ganske greit og gøy på glattkjøring, men latterlig så mye man må sveive på rattet på svingete veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at Halvorsens trafikk skole hadde en BMW M3 E46 som kjøre skole bil, men tror de har solgt den nå. Men nå har de nyere bmwer, Selv tok jeg lappen med AB trafikk skole i Asker/Bærum og jeg kjørte en E46 328 Coupe med full M-styling. Mange kule kjøre skole biler der ute. Her i england kjører de opel corsa, renault clio, osv osv.

Grunnen til at kjøreskoler kan ha dyr bil til billig forsikring er fordi den er forsikret på læreren som er eldre enn den kritiske alder. Dvs med engang eleven får lappen så er han eller hun ikke forsikret mere for å kjøre den bilen. Akkurat som en forelder som er ute med sønnen sin å kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har sett en hvit e92 som skolebil her i bergen :)

Er en del pene skolebiler igrunn.. iallefall såpass pene at jeg syntes litt synd på dem med at de må ha så mye reklame..

Men så har vi jo også Team trafikk el hva dem heter som har 19xx nissan primera stv.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok lappen i 1985 og det var i en helt ny E30 320i... på en eller annen måte må dette ha satt sitt preg på min videre bilinteresse... :wink:

Jeg er overbevisst om at det må ha hatt noe å si. Kjørte en e46 318 med sportsseter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...