Dirty Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Tørr å si at Pitstop i mandal har finerer bmw'er som kjøreskolebiler. skal ta noen bilder en dag jeg kjører forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Ganske mange BMW'er som går som skolebil i Bergen og, men tror den mest spesielle skolebilen som har gått her var en 996 Turbo på den tiden jeg tok lappen (for 6 år siden). Kjørte selv en Mercedes C-200K da jeg tok lappen pga. jeg ville ha en spesiell lærer. Dro ganske greit og gøy på glattkjøring, men latterlig så mye man må sveive på rattet på svingete veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 kjørte audi A6 jeg, når jeg svirra rundt på kjøring for 10 år siden. Husker 80 km/t var fryyktelig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Skal sies at Halvorsens trafikk skole hadde en BMW M3 E46 som kjøre skole bil, men tror de har solgt den nå. Men nå har de nyere bmwer, Selv tok jeg lappen med AB trafikk skole i Asker/Bærum og jeg kjørte en E46 328 Coupe med full M-styling. Mange kule kjøre skole biler der ute. Her i england kjører de opel corsa, renault clio, osv osv. Grunnen til at kjøreskoler kan ha dyr bil til billig forsikring er fordi den er forsikret på læreren som er eldre enn den kritiske alder. Dvs med engang eleven får lappen så er han eller hun ikke forsikret mere for å kjøre den bilen. Akkurat som en forelder som er ute med sønnen sin å kjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Mener jeg har sett en hvit e92 som skolebil her i bergen Er en del pene skolebiler igrunn.. iallefall såpass pene at jeg syntes litt synd på dem med at de må ha så mye reklame.. Men så har vi jo også Team trafikk el hva dem heter som har 19xx nissan primera stv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 litt kjipt og kjøre e46 M3, Porsche 996 turbo osv, og må kjøre så sakte og forsiktig Kjørte selv e90 318d, morsomt med bmw på glattkjøringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Fins mange gromme kjøreskole biler.. Husker det var en s3 som drev å lekte seg greit på glattkjøringsbanen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Jeg kjørt en Golf C MkII med hele 45 hester på kjøreskolen i '92. Fikk den opp i 105 i et aks.felt en gang og da ble selv læreren overrasket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Jeg tok lappen i 1985 og det var i en helt ny E30 320i... på en eller annen måte må dette ha satt sitt preg på min videre bilinteresse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 Jeg tok lappen i 1985 og det var i en helt ny E30 320i... på en eller annen måte må dette ha satt sitt preg på min videre bilinteresse... Jeg er overbevisst om at det må ha hatt noe å si. Kjørte en e46 318 med sportsseter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 fin er den! MEN ikke som den naic'e som går her.. Pitstop sin Alpin hvite E92 320D coupe m.div snæks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 28, 2008 Share Skrevet Juli 28, 2008 fin er den! MEN ikke som den naic'e som går her.. Pitstop sin Alpin hvite E90 320D coupe m.div snæks æh, hvis det e ein coupe så e det ein e92... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 Kjørelæreren min hadde en turbokonvertert E36 325i Cab som kjøreskolebil.... Men den var seff bare i bruk om sommeren og jeg som kjørte opp om vinteren ratta da rundt i new beetle:lol: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 lurer på hva som skjer når noen kantkjører 20 tommerene hans! De er 19" 225/35R19 forran og 255/30R19 bak med spacere framme Har skifetet endel ganger på de her på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 29, 2008 Share Skrevet Juli 29, 2008 1990 VW Passelat og Nissan Primula 1.6.. Gikk ikke direkte godt noen av dem. Husker ikke hvilken bil jeg kjørte siste gang jeg kjørte opp, men den var nok ikke verdt å minnes den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå