Gå til innhold

Vakker Kjøreskole Bil !

tmice
 Share

Anbefalte innlegg

At noen i det hele tatt har E92 M3 og CLS 63 AMG forstår jeg heller ikke da det umulig kan bli nok inntjening til å få en slik bil til å gå i pluss. Svein Svendsen trafikkskole har tidligere hatt E64 6 serie cabriolet og E71 X6 og disse har blitt solgt forholdsvis fort ettersom det gang på gang har vist seg å være et tapsprosjekt uten like.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Robert`s Trafikkskole Mo i Rana som nevnt tidligere i tråden har

06 mod e60 530xd sort med dakota sportskinn

06 mod e60 525xd sølv med dakota sportskinn

07 mod e60 520d med m5 eksos og masse karbondetaljer:) sort med dakota sportskinn.

Mulig jeg bommer litt på årsmodellene, men det er noe i nærheten:)

Og alle har manuell gir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvordan de kan ha X6 og CLS AMG som skolebiler da disse kun kommer med automat! :?

I Rogaland gikk det en Q7 V12 TDI som skolebil, da naturligvis med automat. Denne ble brukt til blant annet BE (de som skulle utvide fra klasse B), utvidede førerkurs rettet mot bedrifter (HMS) etc... Altså ikke til de som skulle kjøre opp til førerprøven for første gang...

Nå har den samme skolen fortsatt Q7, men tror det er en helt ny diesel. Uten at jeg er helt sikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil en lekker sak, men jeg personlig syns den er langtfra norges råeste.. Her i området har vi en E91 M-sport Le Mans Blue ink noen gromme hjul, E91 M-sport Karmesinrød og E93 M-sport Safirsort med 19" Stjerneeke 230.. I tillegg fins det en rekke E60 LCI, X3 LCI osv, men ingen som bærer preg av noen entusiastiske eiere.. ;)

Jeg kjørte også opp i E46 316I med komplett m-pakke, sportsstoler osv. Dette var i 2005 så ser ikke helt det spesielle med denne kjøreskolebilen, men for all del, E90 med m-pakke er ikke feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen i det hele tatt har E92 M3 og CLS 63 AMG forstår jeg heller ikke da det umulig kan bli nok inntjening til å få en slik bil til å gå i pluss. Svein Svendsen trafikkskole har tidligere hatt E64 6 serie cabriolet og E71 X6 og disse har blitt solgt forholdsvis fort ettersom det gang på gang har vist seg å være et tapsprosjekt uten like.. :wink:

Det er et spørsmål om såkalt "frikjøring" i forhold til registreringsavgiften (engangsavgiften) for taxier og sjåførskolebiler her i Danmark. Etter to år og/eller rundt 200K kilometer er bilene frikjørt og kan dermed fritt registreres uten at man behøver å betale registreringsavgiften. Dette er helt klart lønnsomt for de aktuelle bilene som i utgangspunktet har en salgspris på hhv. 1,5 og rundt 2 millioner danske kroner. Mitt problem med fenomenet er hvordan myndighetene kan godkjenne slikt.... noen har helt klart snakket sammen her i Danmark.... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
Så en 09' M3 (hvit) kjøre rundt i Oslo i går! M3 som kjøreskolebil!? ...troor jeg skal ha en kjøretime til...hehe, muligens langkjøring og glattkjøring og :mrgreen: Noen som veit hvilken kjøreskole som eier den?

Jeg kjenner eieren av denne bilen og denne går kontinuerlig i Oslo omegn. De som av en eller annen grunn har behov for kjøretimer kan ta kontakt på pm for videreformidling av kontaktinformasjon.. ;) (NB! kun seriøse henvendelser besvares på pm.)

hfsn150pmoz439s5jv36.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...