Gå til innhold

Hartge M3 CSL - TIL SALGS!

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har bestemt meg for å beholde orginalstolene foreløpig.

Kan godt hende jeg blir lei eller at evt ny kjøper ikke vil ha RPP.

Setene er ikke så verst, men jeg må ha litt mer fyll i korsryggen.

Det er lomme der hvor man kan dytte inn mer der.

De var litt høyere enn jeg håpet på :( Alternativet er nesten

å ta bort slide'rene, men har ikke så lyst til det.

Synes forøvrig at M3-setene er utrolig bra på komforten, men gir følelsen av å sitte PÅ bilen... Men likte spesielt bra nakkestøtten og korsryggestøtten.

Det andre setet hadde fått fraktskade på vei til england, så jeg må nok vente en stund på nytt. Dessuten manglet slide-mekanismen i pakka jeg fikk tilsendt...

I mellomtiden blir ny eksos satt på om ca en uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pole position er herlige seter! Gå lei? de orginale M3-stolene er jo en vits. Er slike stoler en sånn bil burde hatt orginalt.

ja, kan tenke meg at dette er herlige seter.

Kunne tenkt meg dem jeg også, men er vell greit å ha org stolene.

Mtp verdien på bilen, som orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt de ett hakk lavere bak, men måtte da spacet ut festet fordi det går utenpå plastikkringen runt hullet til setetbeltet. Setet er ikke langt ifra ramma unner nå. Kan senke den mer foran, men da blir seteryggen følgelig rettere. Så får bare prøve meg fram.

Disse setene i skinn vil jeg tro øker verdien på akkurat denne verdien for noen, for andre ikke.

Det var overraskende enkelt å montere/demontere setene i bilen, men vanskeligere enn forventet å sette sammen understellet til recarosetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg justerte ned så er det omkring det samme som orginalsetet tror jeg, men neppe lavere. Er nok omkring 3 cm høyere pga slidefunksjonen. Inntil videre så beholder jeg nok den.

Så bra ut! :) Menne.. burde du ikke hatt på et på andre sia også? For og få finish.. ?

Venter fortsatt på det andre setet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert BMW Performance stolene da? Jeg aner ikke hvilken pris Recarostolene du har nå ligger på, men regner med at de ikke akkurat er billige... (Ikke at billig er et ord som kan brukes om BMW Performance stolene heller :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet stol ;) Men om du bestemmer deg for å ha sånn(e) må du ha en til =D

Hvis du leser innleggene står det vel skrevet at stolen for passasjersiden måtte sendes tilbake til England grunnet skade, og ny stol skal på plass :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...