Gå til innhold

Bmw 5 serie 1995modell

Velox
 Share

Anbefalte innlegg

LOL MEN 80 kk =? alt for overpriset

Dersom jeg var seriøst ute etter en E34 ville jeg trolig ha vurdert denne svært, svært nøye. Så nøye at jeg trolig hadde kjøpt denne bilen for prisen som er gitt. Heller 80.000kr for en særdeles velhodt E34 enn halvparten for en opphoret E34 som er på langt nær så strøken. Jeg syns egentlig prisen var ganske grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80K er ikke mye for den bilen der, jeg har sett den bilen der etter jeg møtte Arild i kristiansund og kan bare si at det der er en jævla strøken bil som har fått riktig vedlikehold! Perfekt med interiøret og man skulle ikke tro det var en 2L når man kommer bak og ser den velformede hekken med de to dobble eisenmann utløpene. Bilen er kostet på veldig mye! Lykke til med salg, hadde jeg 80K vet jeg lett hva jeg hadde brukt de på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, fint at noen synes bilen er verdt litt :)

Er klar over at 80000,- er mye for en 520 og hadde regnet med endel kommentarer om at den er overpriset.

Og i.o.m at selvkost er nevnt over her så kan jeg jo fortelle at bilen har kostet meg ca 125000,- å få slik (innkjøpspris medregnet) og selv for 80000,- så er det jo et stort tap uansett på det drøye året jeg har hatt bilen. Er fullt klar over at en ikke får igjen alle pengene en legger i en bil.

Situasjonen er slik at jeg har kjøpt en bil til og har egentlig lyst til og beholde begge, og har forsåvidt råd til det også, men fornuften tilsier at jeg burde selge e34'n.

Men jeg gidder ikke å dumpe prisen bare for å bli kvitt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var jeg ute etter en e34 ville denne blitt nøye vurdert. Denne er langt mer spesiell enn det meste som ligger til salgs.

Hvis man kan få 100000 for en sliten/langkjørt e36, så bør det være mulig å få 80000 for en strøken e34 med lang bedre byggkvalitet og komfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...