Ron Jeremy Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Jeg kommer over denne... kuriøse annonsen på finn, obs skrekk eksempel! Sitat: bilen er m3 utstyrt innvendig og utvendig allt er fra m3 burtsett fra motor og bremser. hama karbon stereo anlegg god lyd innebyggd førsterker. kontroll dekk. full sport pakke 2 sports eksus rør på sidene. Hvorfor kan ikke våre nye landsmenn kjøre Auda istedenfor hvit Benz og BMW? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Jeg kommer over denne... kuriøse annonsen på finn, obs skrekk eksempel!Sitat: bilen er m3 utstyrt innvendig og utvendig allt er fra m3 burtsett fra motor og bremser. hama karbon stereo anlegg god lyd innebyggd førsterker. kontroll dekk. full sport pakke 2 sports eksus rør på sidene. Hvorfor kan ikke våre nye landsmenn kjøre Auda istedenfor hvit Benz og BMW? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... aboBwyg370 632&WT.svl=Bilde Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Chrome teiplist fra biltema må berre være verdens beste oppfinnelse......eller????? At det går ann....ser jo F A . . ikkje ut "#/%%###¤"#"#¤%¤%¤# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 at det går ann.. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 alt er fra m3? eller ingenting.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 bilen er m3 utstyrt innvendig og utvendig allt er fra m3 burtsett fra motor og bremser. hama karbon stereo anlegg god lyd innebyggd førsterker. kontroll dekk. full sport pakke 2 sports eksus rør på sidene. Og da kommer jeg med det uungåelige spørsmålet.. Hva er det som er M3 på denne? Bilen har ikke noe fra M3 eksteriørt og bilen har ikke M3 innteriør (stoler).. Den har jo M-tech II front + sideskjørt og en eller annen bistygg bakfanger, vanlige sportstoler i skinn. Så hvor han har fra at alt er M3 utenom motor og bremser skulle jeg likt å vist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Hårete mye chrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Er veldig rart BMW har dårlig rykte. Kan faktisk ikke skjønne det i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Så hvor han har fra at alt er M3 utenom motor og bremser skulle jeg likt å vist Det er da åpenlyst. Han har all chrommen som egentlig skulle være fordelt på alle produserte M3er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Noen nye landsmenn som driver kebabrestaurant her elsker også den chromistegreia fra biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 hehe off, fikk lyst og ringe og spørr hva som er fra m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 haha så hadde han jo haman KARBON faktisk...fatte ikkje at di lige så godt chrom over alt!!TOTALT ØDELAGT BIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Noen nye landsmenn som driver kebabrestaurant her elsker også den chromistegreia fra biltema Er vist vanlig blandt våre nye landsmenn dette her.. Har en grønn E36 sedan som kjører rundt i byen her også, som er så stappet med chrom at jeg har ikke sett maken.. Rundt alle mulig lister og vinkler.. Og får å toppe det hele, et SVÆRT vinyl/klister i bakruta Vi ler hver eneste gang vi ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå