Odd-M Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
Eksos Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Feitfeitfeit bil, kjedelig at han må selge før jeg får sett den..
316 Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Er normalt ingen fan av å style eldre biler, men dette er kanskje det mest nydelige jeg har sett på en stund.
JoeNasty Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Den var en smule ålreit da.Noen som er hypp på å låne meg spenn til den eller?
Haug530D Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Di felgene passet perfekt, desverre må man vel ha litt gryn utenom til denne bilen dersom det meste er spesial bygget, kan det bli dyrt å fikse.
Hyggmaister Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Peeent! Synes den ser litt rar ut bakfra da..Mangler liksom noe "rundt" eksosen (les fanger) Grei motor
ESveen Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Dette er drømmebil nr 1. for meg. Må skynde meg å bygge hus å garasje slik at jeg får plass til slike en dag
Mr.Silver Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Denne var jo helt rå Hadde jeg bare hatt pengene til denne :D
wabby Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Det der er faktisk meget billig! Tenk da. Er jo veteran bil... Er for det første nesten gratis å eie dersom man ser vekk ifra lånet. Dette er en bil som skal taes godt vare på (se: Ikke skamkjøring), så den vil nok holde lenge også. Dæven å jeg fikk lyst på den der...
mAZE Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Den var en smule ålreit da.Noen som er hypp på å låne meg spenn til den eller? Ja jøss.. Betaler du tilbake med god rente du, og på en maks 3års periode. Såklart kan du få låne. Men jeg tar mer enn i banken. Utrolig nydelig bil. Synd jeg har handlet 325'n nå, ellers kunne dette blitt ett veldig godt alternativ. Men, plassmangel tilsier at jeg får holde meg unna..
Steffan C Skrevet September 15, 2008 Skrevet September 15, 2008 Er normalt ingen fan av å style eldre biler Enig med du! Men sattan for en perfekt komb. av nytt & gammelt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå