PenguiN- Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Nam bil! få noen til å photoshoppe sort grill og sort tak + sort liten leppe spoiler bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Nam bil! få noen til å photoshoppe sort grill og sort tak + sort liten leppe spoiler bak? Takker Har faktisk montert sort grill i dag men har ikke tatt bilder fordi den er så skitten Har også fått clubsport splittere men ikke fått montert enda. Sommerfelgene nå er forresten de som jeg fikk spørsmål om jeg ville bytte til tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Meget pen bil! tror LED baklykter hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Kanonbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Takker igjen for kommentarer Har nå fått montert clubsplittere og sorte nyrer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Helt konge det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Oi! Var meget stilig.. Ble rått Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Strøkent Hvordan AE er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 dette ble veldig fint! sorte og hvite bmw emblemer og kanskje sort tak og speil + m leppen på bagasjerommet nå???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Takker igejn så meget for pene komplimenter Sorte og hvite bmw emblemer kommer nok om ikke så veldig lenge. Sort tak tror jeg ikke kommer, selv om det hadde sikkert vært kult. speil kan hende jeg bestiller, har veldig lyst hvertfall. Og til slutt Penguin: Mener du jeg skal ha sort M leppe bak på bagasjelokket? Jeg har jo leppen men den er i bilens farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Strøkent Hvordan AE er det? Måtte sende en sms til han jeg kjøpte bilen av og høre. Ringene er kjøpt på biltema... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Kjempepen coupè ! Ble seende bra ut med de clubsplitterne på. Synd du rev av filmen på lyktene, var tøft med bare AE'ene på.. Hvem på forumet kjøpte du det av? Vet du hva lyktefilmen heter forresten? LaminX eller noe sånt? Vurderer og kjøpe meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Med sorte blinklys forran vil hele lykten fremstå som mørkere. Så slipper du å miste lyset om kvelden og likevell få en mørkere front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Planen er vel muligens å få tak i noen sorte sideblinkers men har ikke funnet riktig type enda.. Anders87: Vet ikke hva filmen heter, men det var noe AndersM her på forumet skaffet meg... Send han en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Ble helt sjef. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå