Kennethe34 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hvor bestillte dere modifisert ventil? http://www.zeckhausen.com/ Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GS/E -77 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Kan denne være årsak til at bilen lugger når jeg tar løs i 1. gir? Henger meg på dette spørsmålet jeg, min E91 lugger også ved igangsetting i litt motbakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Bytta CDV for en stund tilbake. Kan ikke beskrive hvor herlig det er å få skikkelig clutchkontroll igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 netttop fordi borret vil gjøre at det vill bli noe ujevnheter og skrot vil ligge igjen. og noe så sterkt som bremseveske vil løse opp dette ytterligere og igjen tette røra når dette går videre.( hardheten blir ikke det samme) har flere som har gjort det og fått problemer... Ja, bør vel bruke en brotsj eller ett dysebor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Bytta CDV for en stund tilbake. Kan ikke beskrive hvor herlig det er å få skikkelig clutchkontroll igjen... Bytta eller fjerna? Er CDV en del som kan bli slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Bytta CDV for en stund tilbake. Kan ikke beskrive hvor herlig det er å få skikkelig clutchkontroll igjen... Bytta eller fjerna? Er CDV en del som kan bli slitt? CDV er ikke en del som blir slitt nei, CDV står for Clutch Delay Valve og er enkelt fortalt på Norsk en bremsenippel med en innsnevring i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Bytta til en modifisert en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J0llen Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Du bestiller bare en lock valve og fjerner innmaten.. Værre er det ikke.. Jeg har en liggende som venter på arbeidslyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LazyEye Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Noen som har delenummeret til denne for E90 320i? Jeg sliter med samme problemet, og vurderer å bytte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hkallestad Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Fjernet nettop min cdv på mine e39 525i, angrer ikke et sekund. Trenger ikke modifisert ventil, går fint å bare fjerne den, fittingsen på røret har samme kobling som cdv i front. Røret er spiral bøyd så det er lett å bøye det litt for å kompensere for manglende cdv, bare pass på og entre collar på røret skikkelig for hånd slik at du ikke river gjengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Nå har jeg byttet til uthulet CDV på min 1998 E39. Sammen med Z3-girstang så begynner girfølelsen å bli meget bra nå Skal ha bilen inn på verksted for å bytte hardyskive til høsten, da skal de få lov til å bytte alt av girdeler mellom kassa og girstanga også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Du bestiller bare en lock valve og fjerner innmaten.. Værre er det ikke.. Jeg har en liggende som venter på arbeidslyst. Arbeidslyst? Vel, ett drøyt år??? Arbeidslysta står til profilbildet hverfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 :oops: Kommer snart! Bare se ferdig tv med fruedovendyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Noen som kan bekrefte at denne sitter på ALLE E36 modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå