Ralph Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Vet ikke helt hvor mye den er senka nå, har coilovers på =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 To nydelige E39`er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Som far som sønn lekre e39're begge to ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Meget pene E39'er. Skal ha meg en slik aerodynamic front spoiler som far din har. Får en litt mer fresh look på fronten. Hjelper litt med lyktesenker og! Sintere look! Creds! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Cleant gromt med en pappa som kjører samme bil og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Han har alltid vært glad i e39, det er vel nr 4 han har. Når jeg kjøpte min så hadde han en Audi A4 2L Turbo, tror savnet etter e39 kom tilbake og da måtte han såklart ha noe "grommere" enn min så da ble det 100% original 1997 540 med 92'000 på tellern. Håper han tar til fornuft og selger den til meg snart, han fyller jo tross alt 60 til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Satt på vinterskoa for en stund siden, fikk endelig det siste settet med spacere her om dagen så nå har jeg tatt noen få bilder:) Felgene er 18" 9" med 225/40 18 vinterdekk. Felgene er kjøpt fra restsalg på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Snakk om sexy vintersko Hvordan dekk er det som står på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 værsting vinterdekk ja. skulle ønske jeg hadde sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Flotte vintersko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 her snakker vi flotte vinterfelger ja .. vart utrulig bra, vart også bra med spacere, kas/kor du kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Utrolig pent ralph og for noen senterkopper a gitt.. Synd det ikke er mulig å kjøre på toppen av Mokollen på utsiktsposten, det ville virkelig vært noen riktige shoots.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Fy ass! Jeg skal ha den bilen din den dagen du skal selge!! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Dette trenger applaus En herlig avslutning på en ellers kjedelig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Så rimelig strøken ut denne vogna di Dette må vel også vær et av Norges råeste vinterhjul? Er det gamle e30en til Stian jeg ser i speilbildet av bilen din her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå