Gå til innhold

Er det flere som får orgasme av denne bilen eller?

hermok
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selger skal ha fortjent ros for bildene - flotte og detaljerte uten å være overdrevet artistiske.:) Legg merke til at bakgrunnen er ute av fokus, noe som får bilen til å tre klarere fram.

Uenig! Syns sånn jallasofting i photoshop er fælt. Om det hadde vært gjort med kameraet så hadde det vært noe annet. Jeg tok meg selv i å heller myse rundt på bakgrunnen for å se hva det var han forsøker å skjule... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes uklarheten av bakgrunne bar preg av overdreven photoshopping og ikke god fototeknikk som bruk av stor blenderåpning. Det gir bildene et billig preg etter min smak. Når uklarheten er så påfallende er det nesten så min oppmerksomhet trekkes mer mot det for bilen er tydelig likevel.

Hva den motorsykkelen hadde å gjøre på bildene forstår jeg heller ikke. Hva gjør denne så mye finere enn andre 7-serier? Den var ren, men ellers er den vel ganske standard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger skal ha fortjent ros for bildene - flotte og detaljerte uten å være overdrevet artistiske.:) Legg merke til at bakgrunnen er ute av fokus, noe som får bilen til å tre klarere fram.

Uenig! Syns sånn jallasofting i photoshop er fælt. Om det hadde vært gjort med kameraet så hadde det vært noe annet. Jeg tok meg selv i å heller myse rundt på bakgrunnen for å se hva det var han forsøker å skjule... ;)

Så mye uskarphet (hvis det er et ord) blir bare slitsomt å se på. For all del en "fin" bil, men bildene hadde vært mye bedre au naturell, spør du meg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig! Syns sånn jallasofting i photoshop er fælt.
Overdreven photoshopping er som regel det, men her synes jeg nesten jallasoftingen gjorde seg - men det sier vel alt om hva jeg vanligvis forventer/er vant til i slike salgsannonser.:shock:

Men jeg skal innrømme at hvis jeg hadde vært i markedet for en slik bil, ville jeg kanskje reflektert mer over at bildene var så etterbearbeidede at på flere av dem så bilen ut som en modellbil... :?

Jeg tok meg selv i å heller myse rundt på bakgrunnen for å se hva det var han forsøker å skjule... ;)
Nabolaget sitt? :wink: Men seriøst skal selger ha ros for å holde det rimelig ryddig rundt bilen under fotograferingen - ofte blir jeg mer opptatt av å se på hageslanger, dekkstabler eller utegriller som skriker etter oppmerksomhet, enn på selve bilen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har sagt en gang her inne at E65n er på top 5 over de styggeste BMW'er noensinne, så.. E65 hekken ser bare ut som en dobbelhake. Hvorfor lage noe sånt da man kan lage cleane linjer? Fronten ser jo ut som noen har tatt tak i øyene til et menenske og strukket de utover på pur f... :? Glansdagene for 3 & 7 serie er nok forbi forlengst... Er bare et tidsspørsmål før BMW skal kjøpe opp Mazda og sette BMW merke på dem.. :roll: Beklager, jeg forstår bare ikke appellen i disse nye amerikanske bilene BMW produserer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...