///M Daniel Skrevet Oktober 9, 2019 Skrevet Oktober 9, 2019 Blir meget bra! Har fulgt med i stillhet en stund nå 😅 Nydelig farge forresten, blir spennende å se i skikkelig lys.
RF91 Skrevet Oktober 9, 2019 Skrevet Oktober 9, 2019 Kanskje du har sagt det før, men korleis farge har du valgt deg? Ser imponerande bra ut, og ihvertfall mtp at det er garasjelakkering 😀
L.M.e30 Skrevet November 11, 2019 Forfatter Skrevet November 11, 2019 Takk for all skryt, men bildene lyver nok litt med tanke på lakk resultatet. Fargen er Alpinagrün 2. Mener den kommer fra e60 og har grønn perlemor. Største problemet med å lakke denne fargen hjemme i garasjen var at den hadde nesten ikke dekkevne. Fem tykke lag farge måtte til og da er potensialet for fuck up stort for en hobbylakkerer. Skal prøve å rubbe eventuelt våtslipe når bilen er ferdig montert så for jeg se om jeg kan sove godt eller om det blir ei runde i lakkboks. Bakstillinga har fått litt nye forsterkninger i tillegg til camber og spissing settet jeg monterte for mange år siden. Spesielt innfestinger til stablinker er jo en vits originalt.
Ole M.Haraldstad Skrevet November 18, 2019 Skrevet November 18, 2019 Vær litt obs på påfyllingsslangen til tanken mot det firkantrøret på bærearmen. Min har blitt blankslitt på toppen etter å ha klemt litt på slangen i fartsdumper ol.
L.M.e30 Skrevet Juni 16, 2020 Forfatter Skrevet Juni 16, 2020 måtte nesten forsterke litt foran å. Stabstagfester, motor innfesting, dobblings plater til fjørtårn og camber/caster tårnlager fra z3.
Ingvaldsen Skrevet Juni 16, 2020 Skrevet Juni 16, 2020 må sende fruen på ferie nå så det blir fortgang
L.M.e30 Skrevet Juli 13, 2020 Forfatter Skrevet Juli 13, 2020 Ble full overhaling av bremsene, nye stempler/pakninger og ny hovedsylinder fra 750. Prøvde etter beste evne å få røra like lange ut til frambremsene. Har opplevd det flere ganger at ved brå nedbremsing vil bilen dra til venstre som jo har kortest vei fra hovedsylinderen.
L.M.e30 Skrevet August 10, 2020 Forfatter Skrevet August 10, 2020 Nesten ferdig med bensin opplegget. Laget nye fester for bensinrør/bremserør lik de originale men med plass til litt grovere bensinrør. I bagasjen står anti surge tanken som var min første alu sveis kreasjon. ( laget den gangen alu var skummelt å sveise) hsd, volvobrage, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4
Glenny93 Skrevet September 19, 2021 Skrevet September 19, 2021 lest gjennom heile tråden nå, Ser veldig bra ut noe nytt som har skjedd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå