originalpolizei Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 60-tallets airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Ting blir ikke mye penere enn dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 God dokumentar om GP-racing: Grand Prix - The killer years. http://www.dailymotion.com/video/xmlzni ... years_auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Umberto Maglioli fra Italia og Herbert Linge fra Tyskland under testløpet for Targa Florio i 1965. Bilen er en 911 fra Porsche System Engineering. Politiet som man ser er da selvfølgelig Italiensk politi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Dette må være tidenes beste tråd!! Min favoritt: Werther skrev:Regnet med at du skulle bumpe denne tråden iom at det er helg Jeg blir glad hver gang jeg ser dette bildet! Og siden jeg har fått i meg en flaske rødvin må jeg nesten bumbe berta en gang til. Jeg skulle til å svare at "joda, den berta er bumpe-verdig, hun." Men så tenkte jeg gjennom den setningen en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Den gangen Derrick regjerte..........[ Bilde ] Derrick regjerer den dag idag også... http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10114956 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Derrick vil alltid regjere!! denne linken er i tråd med trådens tema: http://www.derrick-fanclub.de/die-autos/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Nettstedet Petrolicious har lagt ut et kort intervju med en eier av en av BMWs mest klassiske coupeer, nemlig E9, under tittelen Pillarless perfection Noen passende bilder hører også med. Her er enn smakebit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Petrolicious har også noen flotte bilder av en klassisk Alfa Romeo Giulia Super, og påstår at eieren ikke liker oppmerksomhet Greit, men kanskje ikke det mest naturlige bilvalget i så fall. Og hvem er så favorittpassasjeren i Giuliaen? Good question. Let’s see. Actually, no one. I just want to hear the engine and talk to nobody. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Når dette skrives er det påsketid, og greit å tenke på at det snart skal bli en stund til neste snøfall. *Kan* bli en stund til neste snøfall, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Tror rett og slett jeg lar bildet tale for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Og så lar vi en Traction Avant avrunde denne trioen av Citroëner: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå