Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe. Den er er ikke så værst kosmetisk heller. motoren går som ei klokke.

Kjøpte den for 6000kr

Det er den perfekte sladdebilen, så må jo brukes litt.

Skrevet

MariusW:

hvor er snøen på det bilde?

Går ut i fra det hadde fryst på utpå natta el?

Det ser også ut som sommerdekk i rundt 225/17 dim noe som egner seg jævlig dårlig når det er glatt. Lykke til å kjør forsiktig.

Råeste vinterbilen jeg har hatt var en e30 316 med 2.3L m20.

Denne hadde speller nye vinterdekk og kom seg fra overalt samtidig som man kontrollert slenge ut bilen i hastigheter som ikke er lovlig på norske veier;)

gode dekk er vesentlig mer viktig på vintern mener nå jeg

Skrevet

MariusW:

Vinter med bakhjulstrekk er da ikke noe å grue seg til! Og på E46 er det vel standard med antispinn? For min del utgjør det (IKKE antisladd) den store forskjellen med bakhjulstrekk når det er glatt.

Skrevet

Jeg bruker å si at man skiller ut den harde og den myke kjerne av kjøreglade BMW entusiaster vinterstid. Men alle må være fersk en gang.

Tipper forsikringen på visse ungdomsokkuperte BMW modeller øker med minst 1000-lappen til neste år. Jeg har et internt veddemål med en kompis om at det minst foreligger 15 artikler som omhandler E36er som endt utenfor veien før april 09 er omme :? Så får vi se hvem som har rett. Han kjører forøvrig E36 og vedda imot. :P Et veddemål som jeg tror vil påvise tragikomsike fakta om ungdoms-BMWr.

Snart blir det kanskje isbane også (vel, en stund til enda).... Ishjul og E30.. :santa: ...som fem helflasker wiskey for en tørrlagt alkoholiker!

Skrevet

Jeg kjører BMW 365 dager i året og har gjort det med alle BMW´ene jeg har hatt så langt (E30 320i, E36 323i og E46 318dT). By the way... nå er det 10 cm sne her på Holmenkollen i Oslo, minus 1 grad og perfekt sladdeføre (uten ASC)... :P

Skrevet
Jeg bruker å si at man skiller ut den harde og den myke kjerne av kjøreglade BMW entusiaster vinterstid. Men alle må være fersk en gang.

Tipper forsikringen på visse ungdomsokkuperte BMW modeller øker med minst 1000-lappen til neste år. Jeg har et internt veddemål med en kompis om at det minst foreligger 15 artikler som omhandler E36er som endt utenfor veien før april 09 er omme :? Så får vi se hvem som har rett. Han kjører forøvrig E36 og vedda imot. :P Et veddemål som jeg tror vil påvise tragikomsike fakta om ungdoms-BMWr.

Snart blir det kanskje isbane også (vel, en stund til enda).... Ishjul og E30.. :santa: ...som fem helflasker wiskey for en tørrlagt alkoholiker!

Blir vel en myk entusiast som parkerer 325 for vinter jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...