Gå til innhold

Milhouse sin e-92. Update 20.02: Lakkerte baklykter og grill

milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er faktisk vesentlig bedre kjørekomfor og respons i denne enn i den 2007 touringen jeg hadde. Selv med 19 på vinter.

Jeg bor ikke i skien, men svigers gjør det så jeg er innom der i ny og ned. Skal ikke se bort i fra at vi møtes der en gang

Hm , interresant, sikkert noe med faceliften å gjøre antar jeg?

Ventnålitt, E92 har ikke fått facelift ennå eller?!?

Får sjekke ut det punktet der en dag.

Svigers er i Skien, sånn og forstå hehe.

:wink:

Ikke facelift på coupe enda. men det har kommet en elektronisk servo som gjør den vesentlig lettere på rattet.

Den nye idriven er jo forresten helt rå! Det er en harddisk som lagrer de cder du ønsker å lagre, dvs at du behøver bare å ha den med en gang.

Jeg skal poste noen bilder av bilen når den er ren. Har ikke fått skiltene enda da jeg venter på ett pent nr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ren og pen!!

Bilde001.jpg

Bilde002.jpg

Bilde003.jpg

@///MAGNUS: det er fort diesel i denne ja, du bør faktisk prøve det/den en gang, det er ikke så ille osm du tror. Jeg har ikke noe problem med å gå fra en porsche med 300hk til denne! Dreiemomentet er større på denne enn, en 2001 911!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en skikkelig fin BMW... utrolig så mye finere E92 er enn E90/91. Fargen er fin den... dog ikke mitt førstevalg, men den gjør seg helt sikkert en vakker sommerdag. 400 Nm ved 1300 rpm gir en relativt rå punch... ikke ulikt en stor V8 bensinmotor... så flytter seg gjør bilen enten den har automatgear eller ikke... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@///MAGNUS: det er fort diesel i denne ja, du bør faktisk prøve det/den en gang, det er ikke så ille osm du tror. Jeg har ikke noe problem med å gå fra en porsche med 300hk til denne! Dreiemomentet er større på denne enn, en 2001 911!

Dreimoment meg her og dreimoment meg der... Er mange traktorer rundtomkring som har mer dreimoment enn de 365 som er i min bil feks.

Vil nødig starte denne diskusjonen nok en gang, men som jeg har sagt hele tiden; jeg synes ikke en dieselmotor passer i en sportslig og relativt liten bil. Blir for meg feil både psykisk og fysisk.

Diesel er en motor som passer i nyttekjøretøy som lastebiler og varebiler, og i større "cruisere" som X5, 5-serie Touring og til nød 3-serie Touring. Og da i kombinasjon med automat.

Hva hadde du syntes om en dieselmotor i den tidligere 911n din? Med aldri så mye Newton? Det ødelegger litt av sjarmen?

Prøver ikke å ødelegge gleden over ny bil her altså, for all del - kjempefin bil - hadde bare vært så mye bedre om det var en i og ikke en d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det endelig tid for å gratulere, milhouse. Gikk litt fortere for deg enn det gjorde for meg da jeg bestilte. Du har utvilsomt fått en grom motor og en bil som er spekka med utstyr. Gi gjerne noen tilbakemeldinger på den nye iDriven. Gjerne bilder også. Hvordan syns du den er å bruke i forhold til føreste generasjon..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...