k1t Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Ser bra ut det her! Regner med du bytter til facelift frontplate når du først skal bytte? Skal ikke bytte bil med meg a , E36 må vel være finere bruksbil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Nei, jeg er e30 frelst:P Blir vell e36 som bil nr 2 no snart:) Nei, blir nokk ikke bytte til facelift frontplate. Siden jeg ikke er noe fan av halvferdige biler. Facelift front med prefacelift hekk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 blir bedre å bedre dette. misunner deg baklyktene..!! de lyktene der er nesten grunn nok til å ha preface... å ikke slik som mine store facelift lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Får jo startec lykter til facelift også.. Fin E30.. og fornuftige planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Da har bilen trillet 262.000:p Motor og driverk bynner å bli slitt:/ Diff har STOR slakke, og uler. Motor tikker helt grusomt :/ Så må vell bytte litt etterhvert:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Da har bilen trillet 262.000:p Motor og driverk bynner å bli slitt:/ Diff har STOR slakke, og uler. Motor tikker helt grusomt :/ Så må vell bytte litt etterhvert:p Lenge siden update ser jeg Har nå satt i m20b25 (Takk til Jørgen-Lie), samt getrag 260. Gikk SYKT mye bedre enn med b20`n:p Har også satt inn mtech stoler(///Mordi) Har også demontert frontplaten, skal på med ny rustfri ei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Haha, den spilleren var jo dritkul! Hvordan kunne du finne på og bytte den? Har du forresten setene fortsatt? Stoffet til sidestøtten på førerstolen min har gått i stykker, mener det er samme farge. Er interessert i å få tak i stoff, da jeg ikke har funnet det til salgs i den fargen noen plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Fin bil Legg gjerne ut flere bilder av den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Haha, den spilleren var jo dritkul! Hvordan kunne du finne på og bytte den?Har du forresten setene fortsatt? Stoffet til sidestøtten på førerstolen min har gått i stykker, mener det er samme farge. Er interessert i å få tak i stoff, da jeg ikke har funnet det til salgs i den fargen noen plass. Har stolene fortsatt ja. Men igrunn lite troa på å bynne å klippe i de. MTP jeg har hele interiøret komplett liggende. greit å ha. hehe Spillern er long gone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Fin bil Legg gjerne ut flere bilder av den! Ja, må legge ut bilder av den en dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2017 Håhå, gammel tråd har denne bilen enda, den står lagret på ei gammal løe i påvente av restaurering Dette vil bli ett skikkelig barnfind prosjekt når tiden kommer Men det blir uansett ett par år til. Har faktisk kjøpt inn ting til den 5 bolt kit forran, må prøve å få invisterti en compact bakstilling på sikt, så jeg har liggende. for noe 4 bolt blir det ikke på denne Er også i tvil på hvilken farge den skal lakkeres i Heller egentlig litt mot alpinwiess da dette er orginal fargen på bilen, eller skal bilen beholdes svart? Werther, sveigis, tennbrikket og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2018 Liten update på denne bilen også da, er litt begrenset budsjett på denne bilen, men jeg har den stående på klubblokalene til den lokale motorklubben, så jeg har noe og gjøre når jeg er "bortreist" på jobb Som noen vet så krasjet jeg den blå E30(s50) på e30meet ifjor, denne var svenskimport og ikke noe spesielt og ta vare på igrunn, så denne har jeg tatt bakstillingen ifra, og bygd om til 5 bolt understell av M3 deler, er også nyoverhalt M3 diffsbrems("40%") Fikk også bestilt inn nye bremser forran. Dette ble alternative varer fra koed. Valgte E46 318i bremser. Disse er 286x22mm. bygger hovedsaklig om for å få 5 bolt, så da er det ikke så mye fokus på bremsekraft på en org m20 Legger ved ymse bilder Bilen er desverre veldig rusten, men rust og lakk blir tatt ved en senere anleding Skulebollen, Marius2002 og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Desember 16, 2018 Share Skrevet Desember 16, 2018 Ikke ofte det er nærmere 10 år mellom update 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2018 9 timer siden, Skare1 skrev: Ikke ofte det er nærmere 10 år mellom update 😎 Haha, nei det kan du si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå