Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stor sannsynlighet for at disse bildene er postet før, men pytt pytt..

Uheldig type i alle fall eieren av den M5-en, men har han først råd til en E61 så har han vel og hatt råd til forsikring og ikke problemer med å bære bonustapet :roll:

ri5r866f3yj9byluhgnq.jpg

yqhvox61phmwyoqpksqq.jpg

kfxff6zmei6y5chs0672.jpg

Skrevet

Jeg leste historien bak dette, og jeg mener han kjørte i langt over 100, så han har vært ganske heldig. De hadde også et lite barn med seg, men alle kom fra det uten skader. Såvidt jeg kan huske bestilte han en lik bil igjen.

Skrevet

Så ut som han hadde flaks. Til og med rutene er hele :shock: .

Men at det har vært krefter i sing er det liten tvilo m...

Skrevet

Tenkte først det kunne vært en fin delebil for min egen E61, men tviler på det er så mange deler som er brukbare 8)

Men historien er altså at det var en familie på tre personer; mannen som sjåfør, kona og deres 7mnd gamle datter som var på tur på autobahn. Lå i venstre felt, relativt rolig kjøring i 180km/t. (ja, faktisk så er det å betrakte som relativt rolig og fin kjøring på den veien med den bilen). Plutselig hører han et smell på høyre siden og han kjenner noe er fullstendig galt med bilen. Bilen begynner og gå sideslengs og smeller i autovernet på venstre side. Da blåser airbagen i rattet ut og som jeg forsto så "koblet" rattet helt ut. Han mistet i alle fall hele styringen og bilen snurrer flere ganger rundt og rundt før han går ut av veien på høyre side. Da snurrer bilen to ganger opp ned og havner slik den står på det ene bildet. Samtlige airbager ble blåst ut under ferden og alle kom i fra ulykken helt uten skader. Det var bare å gå ut av bilen og ta ut deres 7mnd gamle datter fra barnesetet bak. Det traff heller ingen store hindringer, verken lyktestolper eller andre biler - Flaks!

Bilen ble undersøkt og det ble konstantert at det høyre bakhjulet hadde punktert og eksplodert i 180km/t - uten at det kom punkteringsvarsel! (Det har jeg faktisk opplevd selv også, men da i langt lavere fart. Hele dekket ble revet i stykker uten punkteringsvarsel, og det var også høyre bak :roll: )

Han har vel sluppet gassen litt for brått når han har kjent det var et eller annet galt, i stedet for å holde jevn gass og prøve å få kontrollen - for SÅ å slippe gassen rolig.. Men enkelt å si i etterkant det ...

Uansett; etter en prat med kona, som egentlig var litt skeptisk til å kjøpe ny M5, så handlet han helt lik men en annen farge, og det var nokså "greit" mente eieren som aldri ble helt fortrolig med den hvite :shock:

ubc64ldeivo0akew1j33.jpg

8mhuex6ckfcbtg8ioyf6.jpg

Skrevet

etter å ha gått ut for egen maskin ifra bilen i den kræskjen der så er det klart kona syns det er greit å kjøpe en m5 til.

Viser seg jo at e61 da er en bil du kan stole på i slike situasjoner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...