morteym Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Den Skylinen var passe bög. Tipper eieren er oppmerksomhetshore av aller verste sort... Det der var lavmål. Flaut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Den Skylinen var passe bög. Tipper eieren er oppmerksomhetshore av aller verste sort... Det der var lavmål. Flaut! Sjalusi har mange navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Når ble et forbudt å komme med personlige meninger på dette forumet? Jeg er alt annet enn sjalu på eier av den bilen, bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Viser hvor dårlig smak VG netts lesere har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 mustangen der var drit kul. Kunne faktisk vudert den over en del bmwer for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 hvis de ikke har skilter burde de jo ikke vert med i konkuransen burde jo v're snakk om biler med hvite eller grønne skilter da.. skylinen var jo helt ok den ikke noe mer enn man ser i et hvilket som helst max power blad, men forden eier hadde jeg hatt skylinen hadde jeg solgt den til fordel for noen klassiske bmw m biler hadde jeg hatt forden, hadde jeg ikke fått sove om natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Hvis alle hadde hatt samme smak, så hadde vi kjørt samme bilen alle sammen. Det hadde vært interessant. Da hadde man ihvertfall sluppet å høre useriøse meninger om bilen sin fra idioter som har bestemt seg for å hate europeiske biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 hvis de ikke har skilter burde de jo ikke vert med i konkuransenburde jo v're snakk om biler med hvite eller grønne skilter da.. skylinen var jo helt ok den ikke noe mer enn man ser i et hvilket som helst max power blad, men forden eier hadde jeg hatt skylinen hadde jeg solgt den til fordel for noen klassiske bmw m biler hadde jeg hatt forden, hadde jeg ikke fått sove om natta Når det er sagt så er en bil en bil, med skilter eller uten skilter. Og jeg hadde helt sikkert skrudd av skiltene om noen skulle komme å filme bilen osv. Koster sikkert godt over en million kr og er et samleobjekt mange har lyst på. Bedre å skru av skiltet og la bilen se pen ut enn å sensurere det bort. Så er du fortsatt sikker på at bilen ikke er registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 hehehe sant nok det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Men hvorfor skru av skiltene når eiernes navn er med i artikkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Men hvorfor skru av skiltene når eiernes navn er med i artikkelen? samme som å si hvorfor tar folk bort skiltet og painter over det her på bimmers når fleste er medlem på facebook / nettby og man bare kan finne navnet der? De fleste medlemene her er ganske åpene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Er vel ikke heelt det samme, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Kanskje de tar av skiltene til vinteren (?) Men den Mustangen var en verdig vinner ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Den sklilina har aldri hatt skilter på... Den har vært noen ganger på superstreet treffet her i Haugesund, og trur det er for mye dilldall på den te at han noen gang kommer til å få skilter på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Shelby Gt 500 er jo ikke akkurat en kjip bil da. Synd det ikke var en '67 Shelby Cobra modell bare. Det er drømme bil nr 1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå