///FredriK.S Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg sliter litt med å forstå hva slags behov den saken her skal dekke.. Er enig med deg, men den var pen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Ja, den var jo pen. Hmm, praktisk fire-dører, sporty-elegant coupé-hekk - og lett å bli glad i når man står på parkeringsplassen utenfor Ikea. Joda, denne likte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 ":2hgcu3iw]Ser ut som vi må gi slipp på rekkesekserne fremover...Får håpe de klarer å lydtune firerne da... Så langt jeg har klart å forstå den svenske teksten, vil både 3 GT og 5 GT basere seg på stort sett de samme firesylindrede motorene. Tyske kilder sier at 3 GT i stor grad vil komme med firesylindrede motorer. 5 GT, derimot, vil kun komme med sekssylindrede motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 11, 2008 Share Skrevet Desember 11, 2008 Jeg sliter litt med å forstå hva slags behov den saken her skal dekke.. Tja, hvis Mercedes-Benz gjør alvor av sin Shooting Brake; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Isj..... vet ikke helt... Tror den må vokse på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Fysj! Ikke noe for min smak dette her ser jeg..... Var heller ikke noe "fruktfat" den merca der,etter min mening...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 ikke en modell jeg kommer til å eie nei ! finner liksom ikke noe jeg forbinder med bmw ved den og mulig jeg er en smule innhabil her, men kalle det der GT sjønner jo at det her menes noe helt annet enn det M3GT, M3GTR osv har vært men syns kanskje det blir litt feil, er i alle fall skuffa over design og navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 M3GT er vel klassisk sett egentlig ikke akkurat noen Grand Tourer heller? Synes denne var stilig og hadde glatt valgt den i stedet for en stasjonsvogn? Folk spør seg om det er behov for den, men tviler sterkt på at de aller fleste stasjonsvogneierne i Norge, kan gjerne ta med flerbruksbileierne og, har bruk for all plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 FYsj så ut som en sitron ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Er det denne som ble kalt for PAS tidligere? Jeg ser manipulasjonene er nesten identiske. I såfall er den omtalt tidligere her på bimmers. Også med bilder av bilen dekket av kamuflasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Er det denne som ble kalt for PAS tidligere? Ja. For nye lesere: PAS = 'Progressive Activity Sedan' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 ":2boayky8]Får håpe de fikser opp den håpløse løsningen på vinduet i bakdøra. VELDIG kjapp photoshop: Ligner på lanceren til mamma jo.. Skal jeg være ærlig syntes jeg ikke mye om de nyeste (2010++) bmw'ene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Desember 14, 2008 Share Skrevet Desember 14, 2008 Digger både den og X6'n ser ut som en sportslig Suv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Er ikke så fan av slike BMW'er, men fy feite for en SINNSYK grill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 16, 2008 Share Skrevet Desember 16, 2008 Sedan & Touring holder lenge for min del, men finnes sikkert et marked for denne varianten . Men du dæven for en digg front . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå