Gå til innhold

Her ser vi BMW GT, altså halvkombi

Ron Jeremy
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her ser vi bilen live for første gang, og jeg antar vi ser den nye 5 serien også, selvsagt er GT stumpen unik mht 5 serien, men resten er nok likt, og det ser meget meget bra ut spør du meg.

De bildene som hittil har vært vist, har vist en ganske konservativ look, men dette var langt langt bedre.

http://www.automotorsport.se/news/17143/premiär-bmw-concept-5-serie-gran-turismo/

8tueyttg8orlilrhwnxi.jpg

odv3sj0ay965v1pteg5l.jpg

m19i85kx1gx2fax3hkrs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser bra ut, men å kalle det for 5 serie concept sverter 5 serie navnet.. Og jeg må fortsatt stille meg tvilende til hva vi skal med denne modellen.. Hva er vitsen med å lagge coupe-liknende stasjonsvogner.. Hadde BMW vært smart så hadde de vel heller laget en 5/7 serie "CLS"... På lik lik linje med Passat CC og MB CLS.. Og for guds skyld.. Ikke kall den for en 530GT eller 530C... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Det dukker stadig opp nye bilder av PAS eller 5 serie GT som det så fint kalles ( :roll: ). Jeg må klø meg i hodet av frustrasjon når jeg ser hva BMW holder på med. Det er vulgært, stygt og svært lite elegant. Det er nesten så jeg håper at modellen blir en fiasko slik at den kun forblir en generasjon.. Hadde det imidlertid vært en modell basert på Mercedes-Benz CLS eller Volkswagen Passat CC hadde saken imidlertid stilt seg annerledes.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekken er en eneste stor skandale. Det er helt tragisk hvordan BMW har designet underbitt på underbitt på en og samme støtfanger. Fronten var tøff, interiøret var griselekkert!! Her håper og tror jeg vi ser mye F10/F11 (neste gen. 5 serie).. 8):D

51bawwertzbojykc2nm9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...