Bmwnilsen Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 rumpa var styggere en ei gammal vestlandsbudeie. men fronten var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Her ser vi bilen live for første gang, og jeg antar vi ser den nye 5 serien også, selvsagt er GT stumpen unik mht 5 serien, men resten er nok likt, og det ser meget meget bra ut spør du meg. De bildene som hittil har vært vist, har vist en ganske konservativ look, men dette var langt langt bedre. http://www.automotorsport.se/news/17143/premiär-bmw-concept-5-serie-gran-turismo/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Det ser bra ut, men å kalle det for 5 serie concept sverter 5 serie navnet.. Og jeg må fortsatt stille meg tvilende til hva vi skal med denne modellen.. Hva er vitsen med å lagge coupe-liknende stasjonsvogner.. Hadde BMW vært smart så hadde de vel heller laget en 5/7 serie "CLS"... På lik lik linje med Passat CC og MB CLS.. Og for guds skyld.. Ikke kall den for en 530GT eller 530C... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanyou Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 er denne komt i salg allerede???? Traff ein etter veien idag! Type svart! syns den va ganske fin eg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 tydeligvis en ny trend med sånne "rumper" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 19, 2009 Share Skrevet Februar 19, 2009 Er BMW nærmere en "halvkombi"? http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=547921 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Svaret er ment til linken i første innlegg. Dette så IKKE pent ut. Rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 19, 2009 Share Skrevet Mai 19, 2009 Det dukker stadig opp nye bilder av PAS eller 5 serie GT som det så fint kalles ( ). Jeg må klø meg i hodet av frustrasjon når jeg ser hva BMW holder på med. Det er vulgært, stygt og svært lite elegant. Det er nesten så jeg håper at modellen blir en fiasko slik at den kun forblir en generasjon.. Hadde det imidlertid vært en modell basert på Mercedes-Benz CLS eller Volkswagen Passat CC hadde saken imidlertid stilt seg annerledes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 HVORFOR??????!!!!!!!!!! http://www.worldcarfans.com/9090521.018/leaked-bmw-5-series-gran-turismo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Hekken er en eneste stor skandale. Det er helt tragisk hvordan BMW har designet underbitt på underbitt på en og samme støtfanger. Fronten var tøff, interiøret var griselekkert!! Her håper og tror jeg vi ser mye F10/F11 (neste gen. 5 serie).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Hekken ser ut som en Prius, og det er IKKE ett godt tegn ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Da var den offisiell... Minste motor er på 245hk... Heia BMW!! Viktig å få med at golfbagen går inn Mer bilder og mer info her: http://www.worldcarfans.com/9090522.004/official-bmw-5-series-gt-in-depth-with-65-photos-video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 fælt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Det var hvertfall ikke noe å våkne opp til dagen derpå.. : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Herregud, sett noe så fælt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå