Gå til innhold

Tomgang VS miljøkrisen

MatsBuer
 Share

Anbefalte innlegg

Takke meg til for og bo på landet (tomgangskjører bilen god og varm før avreise hver jævla gang) og restvarme knappen i e39'n er gull.

Defaen i firmabilen er også gull, men høres ut som et jetfly i oppstarten.

Men varmen er den samme. :D

Blyfri er for homser og kvinnfolk!

Ja til helårs cabriolet sesong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har faktisk opplevd at en kar var inne i bilen min og slo av motoren mens jeg var inne på narvesen for å levere en leid dvd.

Skal love at vedkommende fikk høre det når jeg kom ut og ferska han!

At jeg kunne stoppa motoren er en ting, men å gå inn i fremmedes biler på den måten er forkastelig!

Han skal bare være glad det var meg og ikke noen med langt større muskler og lynne som ei illsint bikkje!

Muskler og størrelse har ikke noe å si, er psyken det kommer an på 8)

Hadde dette skjedd meg ville han opplevd et 1.59m høyt fyrverkeri uten like, og som alle vet, asiatere kan kung-fu :twisted:

Du får skaffe deg 2stk nøkler, så kan du låse bilen! :wink:

Starter alltid bilen noen minutter før jeg skal kjøre, står utenfor og tar en røyk mens jeg venter siden jeg ikke røyker i bilen, men det er ikke ofte jeg gidder å skrape samtidig, kjøpte en de-icer på bilextra og den funker greit nok i slike situasjoner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle sett meg... Ikke så sjeldent jeg kjører 10 mil for å kjøpe kebab, selv om det er 10 andre matalternativer på veien. :lol:

10mil for å kjøpe kebab faktisk, det er for spesielt interresserte ja :wink:

Har kjørt Risør - Oslo for kebab flere ganger jeg :) 24 mil hver vei.

Til torsdag skal jeg også til oslo... for Kebab :) Men nå er det 36 mil hver vei.

Jeg har jobbet inn torsdagen for å avspasere, skal til Oslo kun for å holde en kamerat av meg med selskap i bilen. Han skal kjøre sin far til sykehuset som skal på cellegift. Men utenom det så skal vi kjøpe babb på Nesbru :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor selv på svinesund og i fredrikstad og er ikke av sjeldenhetene at jeg fliser inn på bislett i oslo og kjøper meg DEN BESTE kebaben jeg veit om ; B

Nesbru Kebab knuser Bislett sin :)

Vet disse to bytter på å være på 1 plass på kebabpallen, men Nesbru er kongen av alle konger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesbru Kebab knuser Bislett sin :)

Vet disse to bytter på å være på 1 plass på kebabpallen, men Nesbru er kongen av alle konger!

Med mindre det har skjedd noe vesentlig hos Nesbru de siste månedene så er den ikke noe mer enn helt middels. Bislett var i en helt egen liga, men i det siste har det vært veldig opp og ned... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst nok mere is på polene nå en det har vært på lenge.. ozon hullet som jeg husker alle var så redde for da jeg var liten? hvor ble det av da? hører ikke noe om det lengre..

Og uansett.. la oss si kommunistene på stortinget får viljen sin og vi går over til hest og kjerre i transport og folket får bruke føtterne sine.. Har vi da reddet verden?

Neppe.. er allti et annet land som utvikler seg og spyr ut "miljø" gasser..

Leste å en plass at da alle vulkanene var aktive så spydde visst nok de like mye på en dag som hele jordas bil park spyr på 1 år.. Så tror vi har igjen en stund ennå..

Vet uansett en ting.. jeg er 25 og dauer sikkert innen jeg er 75 og da må jeg egentli si at jeg ikke bryr meg stort lengre enn det så egoist som jeg er...

Mitt motto må bli..: min tid her er begrenset så jeg skal ha mest muli ut av hvert minutt..

Har forresten opplevd å bli vekket midt på natta når jeg har stått med lastebilen på tomgang siden webastoen ikke har funka og fått miljøpreik.. det er kjipt.. krangla som faen me han gubben.. men han måtte gi seg til slutt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten opplevd å bli vekket midt på natta når jeg har stått med lastebilen på tomgang siden webastoen ikke har funka og fått miljøpreik.. det er kjipt.. krangla som faen me han gubben.. men han måtte gi seg til slutt.. ;)

Jeg skal love deg at du hadde fått høre det om du hadde stått med lastebilen din durende utenfor soveromsvinduet mitt mer enn 10 minutter en natt..

Lastebilbråk er et helvete. og jeg pleier klikke bare søppelbilen kjører forbi i gata mi.

så, de som klager på at du har lastebilen på tomgang tenker sikkert ikke så mye på miljøet. heller å få seg ordentlig med søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...