Gå til innhold

Bytte av seter i E39


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det en stor jobb? Måtte du rive ut absolut alt av interiør? Jeg mener bestemt at interiøret skal være før facelift, dette skal jeg få sjekket opp. Memoryfunksjonen er forsåvidt ikke så farlig. Bruker ikke memoryfunksjonen i E61'en en gang. Justerer setet i den stillingen jeg vil ha og der står den.. :D

Ja, for ledningene fra airbag sensor, varme osv. er jo ferdig trukket? Det skal jo være dette i bilen pr. dags dato. Ergo er det bare å trekke strøm og koble seg på jordingspunktet?

Du trenger ikke memory fordi du jjusterer setene og der står de?

Hva skal du da med el. seter i det hele tatt ?

Det fine med el.seter som jeg har i min E39 er jo nettopp memory, jeg og kona sitter forskjellig både i høyde og lengde, samt forskjellig speilinnstilling. Da er det flott at alt dette stiller seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke får min del heller.

Jeg plukka disse stolene fra strøken 540 fra usa som har gått kun 70 miles, og mine et slitte.

Saltkjelen: Må jeg koble på P-Bus for at det skal funke. Har ikke p-bus som er på ledningsnettet understolen men de nye el. Stolene har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsmodell på seter er 2001, bilen setene skal på er 1996. Problemet er jeg vet ikke hva som er hva, og om P-Bus kabelen altså blå/rød mangler på min. Må man koble på p-bus for å få varme og at airbagen ikke skal lyse?

Skriver litt vrangt, sitter i timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...