Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nå var du jo faktisk like dyr som schmiedmann plutselig. fikk pris hos deg i høst på ca 8900 nå er euroen under 1kr dyrere enn da, så litt dyrere reknet jeg med at det skulle bli.

men dette er jo en VELDIG stor prisøkning.

desuten sa du jo du skulle få bedre priser når du fikk kjøpe rett fra eisenmann.... er meget skuffet nå rett og slett. :cry:

Skrevet

Det har også vært prisoppgang på dems utpris. Utrolig små marginer på disse. Det var veldig bra priser jeg fikk her først på det gruppekjøpet ja.. :? Fraktprisen er også blitt nesten doblet.

Skrevet
nå var du jo faktisk like dyr som schmiedmann plutselig. fikk pris hos deg i høst på ca 8900 nå er euroen under 1kr dyrere enn da, så litt dyrere reknet jeg med at det skulle bli.

men dette er jo en VELDIG stor prisøkning.

desuten sa du jo du skulle få bedre priser når du fikk kjøpe rett fra eisenmann.... er meget skuffet nå rett og slett. :cry:

Det er jo dyrere enn schmiedmann.

Skrevet
Gir Schmiedmann 10% BMWCCN rabatt på Eisenmann-produkter eller er det kun på mer ordinære varer..?

Mener nå jeg fikk rabatt når jeg handlet min eksos hvertfall!

Skrevet

Skaffer også scorpion. En del rimeligere enn eisenmann, men dog noe mindre utvalg. Topp kvalitet på disse også og med min erfaring enda bedre lydbilde :)

Skrevet
Gir Schmiedmann 10% BMWCCN rabatt på Eisenmann-produkter eller er det kun på mer ordinære varer..?

Jeg handlet ihvertfall eksos via schmiedmann og fikk 15%rabatt fordi jeg hadde handlet tidligere hos dem :)

Endte med at jeg fikk soundrohr og eksosen til under prisen på gruppekjøpet :wink:

Skrevet
Skaffer også scorpion. En del rimeligere enn eisenmann, men dog noe mindre utvalg. Topp kvalitet på disse også og med min erfaring enda bedre lydbilde :)

Fant ikke priser på scorpion på siden deres. Hva ville scorpion kommet på? 2x76 til m54b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...