Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det ligger vel i lufta at pristilbudet som vil komme har en sammenheng med hvor mange som skal handle.

Jeg vil oppfordre de som vet at de ikke kommer til å handle, om å ikke skrive seg på lista eller be om pristilbud hvis de ikke har penger.

Selv forventer jeg en vestentlig bedre pris enn butikkpris, men man må være realistisk.

Burde ikke komme som noen bombe at pristilbudet avhenger av at folk er seriøse her..

Ønsker ikke å være den personen som eventuelt trekker seg, og siden jeg allerede har 4 rørs eksosanlegg, så er det ikke tvingende prekært for min del. Derfor ønsker jeg å strykes fra listen, siden jeg heller vil være personen som melder meg PÅ når jeg ser prisene, enn personen som ødelegger hele greia.. Det vil sikkert være mulighet for å melde seg på når du får pristilbudet ;)

jeg har penger, det er ikke det, men jeg har allerede ett budget 4-rørs også ;) Beklager bryet men tror det er mest riktig slik :)

Skrevet

Alt i orden, BreitBau. Kjempeflott at du sier ifra og ikke er en person som stikker halen mellom beina og ikke melder ifra når bestillingen skal sendes. Jeg skal selvfølgelig stryke deg fra listen og det er vel ingen umulighet å melde seg på igjen når jeg får pristilbudet.. :)

Sender forøvrig avgårde lista 30.12-2008 for pristilbud (utpå kvelden engang).

Skrevet
Det ligger vel i lufta at pristilbudet som vil komme har en sammenheng med hvor mange som skal handle.

Jeg vil oppfordre de som vet at de ikke kommer til å handle, om å ikke skrive seg på lista eller be om pristilbud hvis de ikke har penger.

Selv forventer jeg en vestentlig bedre pris enn butikkpris, men man må være realistisk.

Burde ikke komme som noen bombe at pristilbudet avhenger av at folk er seriøse her..

Ønsker ikke å være den personen som eventuelt trekker seg, og siden jeg allerede har 4 rørs eksosanlegg, så er det ikke tvingende prekært for min del. Derfor ønsker jeg å strykes fra listen, siden jeg heller vil være personen som melder meg PÅ når jeg ser prisene, enn personen som ødelegger hele greia.. Det vil sikkert være mulighet for å melde seg på når du får pristilbudet ;)

jeg har penger, det er ikke det, men jeg har allerede ett budget 4-rørs også ;) Beklager bryet men tror det er mest riktig slik :)

Har jeg lagt meg oppi noe som jeg ikke har noe med å gjøre nå :S Er du interessert og har penger så ser jeg ikke problemet. Jeg er i samme båt som deg, det er jo slike som oss som skal melde sin interesse absolutt. Dersom vi skal få et pristilbud.

Men jeg har mine sterke tvil om at samtlige i denne tråden her skal handle, for det var voldsomt mange interesserte på kort tid, så jeg tenkte det må være bedre for opplegget til trådstarter at ikke for mange slenger seg på lista hvis de vet med seg selv at de ikke har penger når det kommer til stykke. Folk synes ofte det er veldig interessant med gruppekjøp, men når det kommer til stykke så skal de ikke handle. Slik er det generelt på salgsforumet også. Mange har spørsmål og lurer på pris, men få skal handle...

Skrevet

Ja, jeg ber at de som innerst inne ikke vet de har råd ikke melder sin interesse for gruppekjøp. Jeg har også full forståelse for de som også vil avvente til pristilbudet ligger framme og har tatt hensyn til dette når jeg har ført de det gjelder opp på lista med en oransj liten stjerne bak, men jeg forventer alikevel en seriøsitet blandt interessen. De fleste av dere som er interessert i Eisenmann vet sånn nogen lunde hva de ligger på (f.eks ved å sjekke via Schmiedmann.no) og at prisene må bli lavere enn dette er det jo ingen tvil om. Ergo ber jeg dere gå inn i dere selv om å tenke om at dette er noe du seriøst er villig til å gå med på eller ikke.. Dette for å gjøre det slik at vi som er seriøst interesserte og kommer til å handle får mest mulig korrekt pris :)

Jeg vil også minne på at jeg både fører opp og sletter frem til 30.12-2008 til utpå kvelden engang og at det er mulighet for de som ombestemmer seg å bestille når endelige priser foreligger. Bestilling vil skje på nyåret, dvs. en gang i starten/midten av Januar 2009 og at denne bestillingen blir bindende..

Skrevet

e39 520ia 2x76mm IKKE m-tech men standard bakfanger bestnr:B5232.00760

Kommer selvfølgelig helt an på prisen og nå som euroen er oppe i 10 får man se hvor billig dette blir.

Men dette er jo et supert iniativ!!Dette er ikke så ofte man ser andre steder.

Holder forøvrig til i Oslo

Skrevet

Ja, for de av dere som er seriøst interessert lar jeg stå. Jeg trenger også at dere står der (så fremt dere fortsatt er interessert) ettersom det er forskjellige priser fra bil til bil. Sender listen av gårde i morgen og mottar forhåpentlighvis priser fortest mulig etter det.. :)

Skrevet

Altså du får nesten vurdere selv om jeg kan stå på listen der. Jeg har veldig lyst på ny eksos. Spesielt eisenmann da jeg ikke var så veldig fornøyd med supersprint på min forrige.

Jeg har allerede fått en pris fra et annet sted på rett under 10k... noe jeg synes er litt mye kun for lyden sin skyld. Men blir det litt billigere enn det så slår jeg til.

Skrevet
Altså du får nesten vurdere selv om jeg kan stå på listen der. Jeg har veldig lyst på ny eksos. Spesielt eisenmann da jeg ikke var så veldig fornøyd med supersprint på min forrige.

Jeg har allerede fått en pris fra et annet sted på rett under 10k... noe jeg synes er litt mye kun for lyden sin skyld. Men blir det litt billigere enn det så slår jeg til.

Jeg lar deg stå da jeg trenger å føre opp alle som er interesserte og da jeg trenger de forskjellige bilene de skal til. Hvor mange som er interessert i ditten og datten. Når prisene kommer står hver og en enkelt til å melde seg på eller av.. :)

Jeg er intressert Facelift E46 320 2.2 Sedan. Troms. 76mm Sport

2x76mm eller 4x76mm? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...