Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg setter ingen på bestillingslista før jeg får en bekreftelse fra dere. Jeg kommer også tilbake rett over helgen med mer informasjon, betaling og hvordan det foregår. Vi bør nok også være minimum tett oppunder 20stk før vi bekrefter bestillingen (for at det ikke skal bli for stor pris differanse). Flere kan slenge seg på, men som nevnt tidligere kjører jeg ikke igang en ny pristilbudsrunde, ergo bestiller de på "egen risiko" utifra forespeilede pristilbud.

Hylle, din bekreftelse er mottat. Kommer tilbake med mer informasjon vedrørende dette. :)

Skrevet

Har snakket med Saltkjelen ang hva som ligger i prisen. Han mente dette kun var bakpotten. Men skulle undersøke dette nærmere og komme tilbake med mer info.

Skrevet

Ja, var det samme pris paa Race til M3 E46?

9900,- inkl. moms er vel akseptabelt, men hadde haapet paa litt billigere

siden jeg kan faa tak i sport-versjonen til 9500 SEK. Men men!

Skrevet
HVis noen tror de får komplett eisenmann eksos fra motor/manifold og ut til 5-6000 kroner må åpne øynene sine og våkne opp!

Hvem er det som har trodd det?

Skrevet

Jeg lurer på en ting ang. "cat-back"

Det vil jo si fra katalysator og bak. Når jeg kjøpte og fikk montert supersprint på min forrige bil ble jeg fortalt noe som jeg ikke helt husker ang. plassering på katalysatoren på bmw. Så cat-back var liksom effektpotten og mellomrør.

Så viss jeg kjøper denne eisenmannpotten og mellomrør til den så har jeg hele veien? Er det noe mer som skal byttes da er det grenrør? Har ikke helt peiling på dette.

Skrevet

Er ikke mellomrøret, bare røret fra cat til bakpotten?

De eisenmann cat-back pottene som jeg har sett, er kun bakpotten, så du må kappe av røret som går til org potten å sveise på det på eisenmann..

Skrevet

jeg bekrefter at jeg skal ha:

6 97 523i sedan E39 4x76 B5232.02420 MODELLER MED M-TECH HEKKSKJØRT 9900

huhu gleder meg! :)

må dere komme igjen og bestille feiginger! alle skal liksom være med å skrive i tråden men ingens skal noen gang ha noe når oppgjørets time kommer!! :lol:

Skrevet

Jeg bestiller mest sannsynlig. Vil bare høre hva som er i prisen. Er nok bare bakpotten... men ønsker mellomrørene også.. vært fint om det kunne legges til for et pristillegg.

Skrevet

det er kun bakpotten. Det koster litt ekstra for soundrørene. Grunnen til at de ikke er i en enhet er at rørene fra potta mot katn ikke er tüv godkjente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...