Gå til innhold

idiotiske parkeringer.


Sjøbuse
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

ta med en lastebil da. også tar du fart rundt her. hehe :P

har vurdert å kjøpe meg en chevrolet big dooley bare for å kjøre rundt i gata har så dustene som bor oppi her skjønner de ikke kan parkere slik.

har jeg sett deg før tro? hvordan bil har du? tenker da farge, antal dører og slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller så kan jo vi bare parkere like teit og se hva de andre sier om parkeringa vår :P

5gax10zfnb3xpl6vq1t0.jpg

Parkér 7'er gliset ditt MIDT i veien en gang, og se hvor mange frustrerte naboer du får.

Si at du har prøvd å fått frem poenget ditt tidligere, og du vil ikke flytte bilen din før samtlige i gaten har parkert mer inntil kanten av veien, slik at folk kan passere som normalt i boligfeltet.

Brannvesenet hadde hatt store problemer ved å komme forbi desse sløve parkeringene. Kan i verste fall ende med tap av menneskeliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart at folk ikke tenker lengre enn nesa dems, og at voksene mennesker med barn osv, ikke tenker på konsekvensene av at deres helt på trynet-parkeringer faktisk i værste fall kan koste menneskeliv, selv deres egne barn.. Har du sagt i fra til brannvesens osv? Selv en sykebil hadde knøla for å komme forbi her.. Hva sier posten tro? Selv om de kjører sånne små kangoos og shit, så må det være heftig irriterende... :P Ser frustrasjonen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke sakt til noen ennå. I det siste har det vårt ganske bra. Bare stått en bil her og der av og til. Posten og søpple biler går jo her på dagen mellom kl 7 og 15. Da er jo alle biler i gata borte fordi alle er på jobb. Men nå som sommeren kommer så blir det nok mye biler og tette parkeringer igjen. Da blir det nok meldt i fra til politi eller noe. Har tatt bilde hver gang jeg ser en bil. Så har masse "bevis" om det skulle bli noe krangel om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

nå har det ver veldig bra ganske lenge her. men så på søndag var det brød hue av en idiot som hadde parkert den store audi A8`n sin med campingvogn i gata. midt i en sving med murkant på motsatt side. og en bil på motsatt side rett bak vogna. og en henger på motsatt side foran seg. (syns ikke på bildet)

lurer på om det er noe som helst aktivitet i hjernen på enkelte folk jeg.

jw6800r0s85ehsnuqug8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har anledning/makt til å taue vekk (ved f.eks borettslag er det bare parkeringsansvarlig som har myndighet til å få biler tauet vekk) hadde jeg gjort dette umiddelbart. Alternativt hadde jeg skrevet en krass melding til eieren av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått av banen for noen idioter. Der jeg bor (borettslag) har alle beboerene hver sin private plass og endag jeg kom hjem fra jobb så hadde en forbanna firmabil parkert på min plass selv om det står tydelige skilt om at det er privat plass, står også skilt til gjestepakering. Ble steike forbanna hadde også dårlig tid, så ringte jeg til det frmaet og ba de som hadde bilen flytte den engang. Gikk en halvtime/time skjedde ingenting. Så ringte jeg kompis med 4x4 så tok vi slepetau i kroken foran og rett og slett drog bilen vekk, skulle sett tryne på en nabo:P hehe. men det funket fint det, så skrev jeg en lapp på ruten etter på: Din bil er blitt flyttet med makt, slikt skjer når man parkerer som idioter og selv når det står tydelige skilt om parkering forbudt.

Har ikke hørt noe mer etter det:)

Så anbefaler deg å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...