Torbjørn E39 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Kan ikke si at jeg skjønner hva trådstarter mener med at det er mye snø og vanskelige kjøreforhold i Trondheim. Jeg merker ingenting til det Firehjulstrekk er tøft!(PS: det snødde noe helt sinnsykt her i går ) jeg vil også ha snø..! Jeg vil også ha firehjulstrekker
Gislius Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Her i Stavanger, snødde det igår.. det la seg NESTEN! men det er nok bare bløtt på veiene idag.. Snør vel kanksje 3 ganger i året her, og 1 gang legger det seg 3 cm og varer i 2 dager
EBørøsund Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Vilt hva det har snødd her i byen nå, vell å bra det, får abre håpe det holder seg. Snødekte sideveier til å leke litt på om kveldene;) MEN forsvinner vell like fort som den kom.
Gunnar Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Jeg vil også ha snø... Her i Stavanger, snødde det igår.. det la seg NESTEN! men det er nok bare bløtt på veiene idag..Snør vel kanksje 3 ganger i året her, og 1 gang legger det seg 3 cm og varer i 2 dager Dere har jo allerede hatt 15 cm i en uke, tidlig desember?
RoaldJ Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Her i Stavanger, snødde det igår.. det la seg NESTEN! men det er nok bare bløtt på veiene idag..Snør vel kanksje 3 ganger i året her, og 1 gang legger det seg 3 cm og varer i 2 dager Samme på Karmøy.. Det rakk så vidt å bli hvitt på sideveiene og gresset, men rakk ikke å ligge mer enn 2-3 timer før det smelta igjen.. Var ute med e30`n for å sjekke forholda, men det var ikke glatt en gang.
Mexos Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Kan ikke si at jeg skjønner hva trådstarter mener med at det er mye snø og vanskelige kjøreforhold i Trondheim. Jeg merker ingenting til det Firehjulstrekk er tøft!(PS: det snødde noe helt sinnsykt her i går ) Hehe. Må faktisk si at jeg klarte fint å komme meg fram med kun bakhjulstrekk også De som klager på bakhjulstrekk kan bare gå å legge seg for når man klarer å komme seg fram på slikt føre et det ikke no problem! Men måtte kjøre med litt rallystil og legge inn litt skrens i svingene og holde litt fart Sto bak en typisk peugeot familiebil i går som ikke klarte å ta løst på flat mark!
S.Nilsen Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Jeg er glad for at jeg kan koble ut antispinn av og til ganske skiftende føre her nord ja
Dirty Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 flaks det ikke er et eneste snøffnugg her nede på sørlandet
Frode D Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Var ikke kjekt med først regn, så kulde, og så snø på samme kveld.. Det var gøy helt til jeg skulle stoppe....
316 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Syke kjøreforhold, ja... Men snø? Nei... Underkjølt regn? Ja. Var 110% polert rundt i sentrum her i går, bare seilte rundt. Var forresten slik de 500 første meterene på hovedveiene etter samtlige lyskryss også.
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Kjempeforhold nå, både på sideveier og i alpintbakken (Meråker)! Sykt digg på begge plasser
CrZyWiz Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Vasset med snø opp til arma 1 nyttårsdag. Det har lava ned non stop siden den 30 Des her.
Lars89 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Ikke spor av snø i Sør. Har ikke snødd på over en måned. Får ikke bruk for firetrekken i år ser det ut til
Simen! Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Her er det jo maks 40cm med snø kommet i hele vinter men har vert sinnsykt kaldt nå i jula
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå