Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kan ikke si at jeg skjønner hva trådstarter mener med at det er mye snø og vanskelige kjøreforhold i Trondheim. Jeg merker ingenting til det :evillol: Firehjulstrekk er tøft!

(PS: det snødde noe helt sinnsykt her i går :shock: )

jeg vil også ha snø..!

Jeg vil også ha firehjulstrekker :cry:

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her i Stavanger, snødde det igår.. det la seg NESTEN! men det er nok bare bløtt på veiene idag..

Snør vel kanksje 3 ganger i året her, og 1 gang legger det seg 3 cm og varer i 2 dager :P

Skrevet

Vilt hva det har snødd her i byen nå, vell å bra det, får abre håpe det holder seg. Snødekte sideveier til å leke litt på om kveldene;) MEN forsvinner vell like fort som den kom.

Skrevet

Jeg vil også ha snø...

Her i Stavanger, snødde det igår.. det la seg NESTEN! men det er nok bare bløtt på veiene idag..

Snør vel kanksje 3 ganger i året her, og 1 gang legger det seg 3 cm og varer i 2 dager :P

Dere har jo allerede hatt 15 cm i en uke, tidlig desember? :)

Skrevet

Samme på Karmøy.. Det rakk så vidt å bli hvitt på sideveiene og gresset, men rakk ikke å ligge mer enn 2-3 timer før det smelta igjen..

Var ute med e30`n for å sjekke forholda, men det var ikke glatt en gang. :)

Skrevet
Kan ikke si at jeg skjønner hva trådstarter mener med at det er mye snø og vanskelige kjøreforhold i Trondheim. Jeg merker ingenting til det :evillol: Firehjulstrekk er tøft!

(PS: det snødde noe helt sinnsykt her i går :shock: )

Hehe. Må faktisk si at jeg klarte fint å komme meg fram med kun bakhjulstrekk også :) De som klager på bakhjulstrekk kan bare gå å legge seg for når man klarer å komme seg fram på slikt føre et det ikke no problem! Men måtte kjøre med litt rallystil og legge inn litt skrens i svingene og holde litt fart :D Sto bak en typisk peugeot familiebil i går som ikke klarte å ta løst på flat mark!

Skrevet

Var ikke kjekt med først regn, så kulde, og så snø på samme kveld.. Det var gøy helt til jeg skulle stoppe....

Skrevet

Syke kjøreforhold, ja... Men snø? Nei... Underkjølt regn? Ja. :) Var 110% polert rundt i sentrum her i går, bare seilte rundt. Var forresten slik de 500 første meterene på hovedveiene etter samtlige lyskryss også.

Skrevet

Ikke spor av snø i Sør. Har ikke snødd på over en måned. Får ikke bruk for firetrekken i år ser det ut til :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...